Andrei Manea este absolvent al Universității de Științe Aplicate Inholland din Olanda, având licența în Administrarea Afacerilor.
Înainte de a se alătura companiei, Andrei Manea a ocupat funcția de Senior Consultant la Adecco, unde a avut ca sarcini realizarea de oferte comerciale, negocierea și semnarea de noi contracte și gestionarea procesului de recrutare.
Parcursul său profesional include mai multe poziții în cadrul departamentului de Business Development de la Booking.com, ultima sa funcție fiind cea de Senior Account Manager Team Lead, pe care a ocupat-o timp de doi ani.
Anterior, Andrei a fost Business Trainer și Account Manager în cadrul aceleiași companii, unde a optimizat performanța sistemelor care susțin produsele și serviciile platformei, cu scopul de a îmbunătăți experiența clienților.
”Bolt a crescut mult în România în ultimele luni, în ciuda condițiilor neprielnice. A adus servicii și opțiuni noi, a deschis noi linii de business, a venit în întâmpinarea dorinței multor oameni de a-și găsi o nouă sursă de venituri sau de a-și găsi o nouă modalitate de a-și livra bunurile și serviciile. Adus în România în plină pandemie, Bolt Food se dezvoltă în continuare și pentru aceasta avea nevoie de un management de sine stătător. Numirea lui Andrei Manea va susține această dezvoltare în continuare, pentru că livrarea de mâncare a devenit, fără îndoială, parte din noua noastră normalitate”, a declarant Cristian Sălceanu, Country Manager pentru divizia de ride-hailing în cadrul Bolt România.
Andrei vine cu o experiență de peste 5 ani în business development și va continua să susțină viziunea globală a companiei, concentrându-se pe identificarea și implementarea oportunităților de afaceri cu echipele / restaurantele relevante, continuarea politicii de sustenabilitate a companiei, dar și pe dezvoltarea profesională a echipei.
”Mă alătur echipei din România chiar la început de drum pentru Bolt Food, un moment oportun pentru a forma o echipă puternică și a consolida strategia pe termen lung. Colegii mei au văzut oportunitatea de a crește în criză, de a răspunde unor obiceiuri de consum nou formate și au structurat această linie de business în doar câteva săptămâni. Voi continua să construiesc alături de ei, ducând mai departe eforturile lor și dezvoltând platforma Bolt Food într-un serviciu simplu de folosit, care va răspunde nevoilor actuale atât ale partenerilor, cat și ale clienților noștri”, a precizat Andrei Manea, Country Manager Bolt Food România.
Bolt are peste 30 de milioane de utilizatori în peste 35 de țări la nivel global. Bolt Food a fost lansat pentru prima dată în Estonia, în luna august 2019, serviciul fiind disponibil acum în 13 țări.