Bugetul destinat cumpărăturilor online s-a dublat comparativ cu 2018, evidențiind oportunitățile semnificative ale pieței.

În contextul unei creșteri susținute a comerțului electronic din România, Roweb, împreună cu agenția de marketing din grup, HOLD Marketing, își propun să răspundă necesităților variate ale brandurilor prin oferirea soluțiilor complete E-Commerce 360.

“La Roweb, am dedicat eforturi substanțiale pentru a sprijini întregul ciclu de viață al proiectului software prin serviciile noastre complete de dezvoltare Magento. Fiecare proiect este gestionat de o echipă versatilă, compusă dintr-un manager de proiect, un specialist UX, dezvoltatori frontend și backend, plus specialiști QA. Acordăm o atenție foarte mare serviciilor de User Experience, astfel încât să creăm un proces de achiziție cât mai fluent pentru utilizatori.” ne spune Ștefan Nicolae, Head of E-Commerce Development.

Roweb și HOLD Marketing își propun să satisfacă necesitățile variate ale comercianților online printr-o abordare integrată, oferind o gamă de servicii ce includ dezvoltarea platformelor E-Commerce, susținute de vasta experiență în Magento Development. De asemenea, grupul acoperă și cerințele magazinelor online în ceea ce privește serviciile de Performance Marketing și optimizarea ratelor de conversie.

Compania pune la dispoziție soluții menite să contribuie la nivel de business, ajutând clienții să opteze pentru cele mai adecvate servicii care să corespundă nevoilor lor, cum ar fi data analytics, dezvoltarea soluțiilor business & CRM și analizele de business.

“În calitate de partener în transformarea digitală a clienților noștri, obiectivul nostru principal este să obținem maximul de conversii din bugetul și traficul existent. Prin identificarea celor mai potrivite soluții pentru eficientizarea investițiilor, am reușit să scădem costul pe conversie și să creștem rentabilitatea. De exemplu, pentru Pervita.ro, implementarea unui Google CSS a redus costul per conversie cu -22%, în timp ce ROAS-ul a crescut cu +22%.

De asemenea, ne concentrăm pe creșterea CLV (Client Lifetime Value). Integrarea sistemelor CRM și ERP ne permite să avem informații precise despre clienți, facilitând astfel strategii pentru creșterea coșului de cumpărături“ ne povestește Sorin Trifu, CEO of Hold Marketing.

Afacerile din E-Commerce se confruntă frecvent cu provocări precum optimizarea ratelor de conversie, gestionarea eficientă a stocurilor și personalizarea experienței clienților. Roweb și HOLD Marketing propun soluții integrate care adresează aceste aspecte, incluzând dezvoltare tehnologică avansată și strategii eficiente de marketing digital.

Într-o piață deja competitivă, afacerile locale trebuie acum să facă față și concurenței puternice venite din partea jucătorilor internaționali, precum Shein, Temu și Trendyol. Pentru a susține E-Commerce-ul românesc, grupul Roweb oferă soluția 360.

Dezvoltarea de Soluții E-Commerce

Dezvoltarea magazinelor online, prin platforma Magento2, fiind o soluție robustă, sigură și care oferă scalabilitate în timp. Platforma oferă acces la o serie de funcționalități, cruciale pentru magazinele online, cum ar fi: procesatori de plăți, soluții de curierat (astfel încât alegerea curierului să se facă dinamic, pe baza regulilor setate de comerciant) și instrumente de marketing avansate. Pe de altă parte, magazinele online dezvoltate pe Magento2 vor fi pregătite pentru afișările responsive, pe dispozitive mobile.

“Soluțiile noastre de dezvoltare Magento includ integrarea cu diverse sisteme de plată, funcționalități avansate ale platformei și optimizări de performanță. Proiectul realizat pentru Litera.ro este un exemplu de succes, în care am integrat soluții complexe pentru un proces de achiziție complet și eficient”, adaugă Ștefan Nicolae, Head of E- Commerce Development.

Performance Marketing

Plasarea de reclame plătite în mediile unde utilizatorii petrec cel mai mult timp (Google, Meta, TikTok, Pinterest, etc.), însă cu scopul de a eficientiza investiția în bugetul de marketing. Pentru a optimiza costurile, este recomandat să se folosească un CSS Google extern pentru plasamentele de Google Ads Shopping și totodată un sistem intermediar de optimizare a catalogului de produse. Soluția de feed management propusă de grupul Roweb, folosește algoritmi avansați de etichetare a produselor și tehnici de analiză de date, pe baza cărora să poți grupa inteligent produsele din catalog, cum ar fi: produse care generează o rentabilitate mare, produse care au o marjă de adaos mare, produse care generează costuri, dar fără venituri, etc.

Programmatic Ads

Îți amintești ultima reclamă pe care ai văzut-o pe internet?

Probabil ai văzut mai multe, dar niciuna nu ți-a captat atenția în mod special. Majoritatea reclamelor nu ies în evidență. Ele fie nu sunt relevante pentru tine, fie nu transmit informația într-un mod suficient de creativ pentru a avea un impact și a rămâne în memorie. De asemenea, multe dintre ele par intruzive și îți afectează negativ experiența online. Agentia HOLD din grupul Roweb propune o soluție creativă prin care realizează reclame vizuale cu o valoare emoțională și relevante pentru public. Plasarea reclamelor Programmatic se face pe baza unui sistem de licitare Real-Time-Bidding și folosește medii precum: Criteo, RTB House, WeTransfer, AdColony, Spotify, etc.

Optimizarea Ratei de Conversie

Acum este mai important ca niciodată să acorzi atenție ratelor de conversie. Una dintre cele mai semnificative zone din care poți recupera un procent mare de conversie este motorul de căutare intern. Implementarea unei soluții inteligente de căutare poate crește rata de conversie cu aproximativ 43%. Roweb oferă soluția Searchency, dezvoltată intern la nivel de grup, care aduce următoarele beneficii pentru comercianți:

  • Căutare avansată pe bază de sinonime
  • Posibilitatea de excludere a cuvintelor licențioase sau irelevante pentru business-ul tău
  • Căutare avansată (de exemplu, “geamantan ieftin” se transformă în “geamantan cu prețul mai mic de 89 lei”, afișând rezultatele în funcție de prețul cel mai mic setat în platformă)
  • Sugestii de termeni de căutare bazate pe produsele populare din platformă
  • Autocorrect pentru tastarea greșită a termenilor de căutare

Data Analytics

Transformă datele brute în informații valoroase pentru deciziile tale de business. Datele brute te pot ajuta să răspunzi la întrebări precum:

  • “De ce tipuri de produse și servicii vor avea nevoie clienții în viitor?”
  • “Care este cea mai bună metodă de retenție a clienților?”
  • “De ce înregistrezi semnificativ mai puține vânzări în anumite luni?”
  • “Din ce zonă geografică vin cele mai multe accesări ale produsului X?”

Specialiștii Data din cadrul Hold pot răspunde la următoarele nevoi ale comercianților:

  • Web & App Tracking: Audit Google Analytics 4, Implementare tracking avansat GA4 (atât în web, cât și mobile)
  • Server-Side Tracking
  • Dashboard-uri vizuale în platforme precum: Looker Studio, PowerBI sau Tableau.

De asemenea, serviciile de Data Analytics oferite de grupul Roweb, pot aduce input la nivel de business, oferind o perspectivă asupra următoarelor sectoare:

  • Experiență personalizată la cumpărare
  • Gestionarea inventarului și anticiparea cererii
  • Detectarea și prevenirea fraudei
  • Optimizarea dinamică a prețurilor și a veniturilor

Marketing Automation

Email Marketing în sistem automatizat reprezintă cheia unei strategii eficiente de comunicare. Automatizările în Email Marketing îți oferă posibilitatea de a crea și trimite automat, în timp real, mesaje personalizate bazate pe comportamentul și interacțiunile utilizatorilor cu site-ul sau aplicația ta. Aceste mesaje pot fi sub formă de email, SMS sau notificări push.

Automatizarea proceselor de comunicare cu clienții, se face pe baza unei segmentări robuste, în funcție de profilul fiecărui client.

“Viziunea noastră pe termen lung? Ne propunem să investim în soluții tehnologice bazate pe AI și Machine Learning pentru a oferi clienților noștri informații despre trendurile și pattern-urile de cumpărare ale utilizatorilor. Acest lucru îi va ajuta să fie mai predictibili în investițiile de marketing și gestionarea stocurilor, evitând astfel supraîncărcarea sau lipsurile de stoc“, completează Sorin Trifu, CEO of HOLD Marketing.

Roweb, o companie de software development cu o experiență extinsă în domeniu, este specializată în dezvoltarea de platforme eCommerce, cu un focus deosebit pe Magento Development. Printre clienții lor se numără Litera, Teilor, Omac, Porsche Bank și BookCity, pentru care au dezvoltat soluții personalizate și inovatoare. Roweb se laudă cu un portofoliu diversificat și o echipă de specialiști capabili să transforme orice idee într-o soluție digitală de succes.

HOLD Marketing este agenție din grupul Roweb specializată în servicii de digital marketing, cu focus pe servicii de Performance Marketing, CRO si Data Analytics. Cu o echipă dedicată și o abordare orientată spre rezultate, HOLD Marketing a reușit să colaboreze cu branduri importante precum Poema, dEpurtat, Obio, RTC și Atlas Copco. Agenția oferă si servicii de email marketing, cu input din partea tool-urilor de AI, contribuind la creșterea vizibilității și loialității clienților prin strategii eficiente și bine targetate.