UPDATE 23 martie:

SanoPass ridică o rundă de finanțare de tip „bridge” de €800.000 pentru a continua investițiile în marketing, creșterea vânzărilor, integrarea sistemului de Inteligență Artificială și lansarea unor noi produse pentru creșterea engagement-ului în aplicație: sport și nutriție. Runda este condusă de către Cleverage Venture Capital cu €200.000, iar €600.000 au fost alocați pentru investitori pe platforma SeedBlink, într-o campanie mixtă.

Finanțarea se va face sub forma unui acord de tip SAFE (Simple Agreement for Future Equity), care va include o evaluare maximă de €8M și un discount de 25% la momentul următoarei runde, de Serie A, pe care compania și-a propus să o finalizeze în următoarele 24 de luni. Până atunci, SanoPass are ambiția să devină elementul de tracțiune pentru industria de MedTech din România și să se extindă în regiune, în țări precum Republica Moldova, Bulgaria, Ungaria, Polonia.

Detaliile listării SanoPass pot fi accesate aici.


Expansiunea SanoPass din 2020 a determinat fondul Cleverage Venture Capital, specializat în investiții medtech, să participe la proces ca Lead Investor, cu o contribuție de 200.000 de euro.

Sanopass își propune să atragă o contribuție suplimentară de 600.000 de euro prin intermediul SeedBlink, în prima relistare de pe platforma de crowdfunding.

La finalul anului trecut, SanoPass oferea abonaților săi acces la o rețea de peste 850 de centre medicale, iar creșterea accelerată a avut la bază și parteneriatele de succes semnate cu firme precum Mastercard, Dr. Max sau NN România.

Planurile SanoPass pentru acest an includ extinderea rețelei de clinici partenere, integrarea unor soluții de inteligență artificială, crearea unor soluții personalizate de nutriție și dezvoltarea unei rețele de săli de sport. Sprijinul din partea unui finanțator precum Cleverage confirmă potențialul SanoPass și direcția pe care o abordăm în acest moment, de a digitaliza toate serviciile de prevenție medicală.”, a declarat Andrei Vasile, Managing Partner SanoPass.

”Modelul de business dezvoltat de SanoPass răspunde unei nevoi reale din piață - proximitate și timp redus de așteptare pentru accesarea unui medic specialist. Acestea coroborate cu beneficiile tehnologiei deschid noi căi de acces pentru serviciile medicale. Capacitatea fondatorilor de a lua decizii optime, dar și proiectele de notorietate derulate anul trecut, ne-au confirmat decizia de implicare și ne-au determinat să facem un pas suplimentar pentru a permite acestui business să atingă adevăratul potențial”, a declarat Alexandru Popescu, partener Cleverage Venture Capital.

În 2020 SanoPass a mai atras o investiție de tip equity de 400.000 de euro, oferind în schimb 20% din capital. Lead Investor a fost tot Cleverage Venture Capital care s-a implicat alocând 150.0000 de euro.

De asemenea, fondul Founders Bridge a participat cu o investiție de 150.000 de euro, iar un alt pachet de 100.000 de euro a fost strâns prin platforma SeedBlink. Seedblink permite implicarea activă a celor interesați să devină angel investors în startup-uri locale dinamice.

Cleverage Venture Capital este un fond de investiții rezultat din asocierea antreprenorilor Wargha Enayati, fondator Regina Maria și președinte Enayati Group, Georgios Sofianos, antreprenor în industria de sănătate și CEO Sofmedica, Sergiu Neguț - business angel și co-fondator Fintech OS și Voicu Oprean, fondator AROBS Transilvania Software.

Aplicația SanoPass avea la finalul anului trecut peste 15.000 utilizatori, decontând servicii medicale în valoare de peste 500.000 lei pentru clinicile partenere, în anul 2020. Abonamentele SanoPass conțin servicii de medicina muncii, consultații, investigații, analize medicale, stomatologie, nutriție, psihologie, fizioterapie, imagistică avansată și consiliere medicală telefonică.