Aceste training-uri propun programe de incentivare care susțin atât dezvoltarea competențelor de marketing online la nivel de individ cât și creșterea companiilor prin activități de online special gândite pentru atingerea obiectivelor de marketing și depășirea indicatorilor de performanță.

Divizia de training-uri corporate Formula4 soluționează nevoia de instruire și de transformare digitală a companiilor prin instrumente de marketing online și prin personalizarea modulelor de cursuri având la baza informații specifice domeniului de activitate al companiei.

Aceste training-uri includ atât informații teoretice aplicate pe modelul de business cât și exerciții practice de definire a strategiei de online și de implementare a direcțiilor strategice dezvoltate prin tactici de online.

În urma participării la cursurile Formula4, absolvenții primei serii, membri ai echipelor de marketing ale unor importante companii locale și internaționale, și-au inscris colegii la următoarele cursuri potrivite rolurilor acestora în companie.

”Pentru a veni în întâmpinarea cerințelor cursanților care au absolvit prima serie Formula4 care și-au exprimat dorința de a pune în aplicare alături de colegii lor cunoștințele dobândite am decis să creez divizia de corporate Formula4, care se adresează în special companiilor mari care pun accent pe dezvoltarea profesională a angajaților și care înțeleg că o echipă unită și bine instruită poate înclina balanța în favoarea creșterii indicatorilor de performanță în zona de online. Atât cele mai recente statistici cât și trend-urile locale arată că digitalizarea susține în mod semnificativ creșterea business-urilor”, declară Ciprian Susanu, fondatorul școlii Formula4.

Formula4 pornește de la definirea strategiei sau a principiilor strategice și continuă cu soluțiile de promovarea online a business-urilor, optimizarea reclamelor și măsurarea corectă a rezultatelor, definind astfel pașii necesari pentru a obține creșterea sustenabilă a angajaților și a companiilor.