În plus, mai spune speakerul de la 7 for the Win, care va ține workshop-ul de public speaking și pitching, spune că cel mai prețios sfat pentru oricine vorbește pe o scenă este respirația. „Nu glumesc, participanții la seminar vor primi și explicații suplimentar, dar poți să scapi de trac dacă respiri“, explică actorul.
Prezentarea de la 7 for the Win se va concentra pe două zone esențiale: discursul despre un produs, dar și vânzarea unei idei sau a unui startup către un potențial investitor. Orice prezentare e importantă și un produs bun poate fi stricat de un discurs slab. „Totul este contextual. Indiferent de condiții, nu trebuie făcut rabat de la calitate, cu atât mai mult în cazul unui pitch. În ceea ce privește ambalajul, părerea mea este că acesta nu poate să strice un produs, dar îl poate face mult mai greu de digerat“, consideră Muscalu.
Succesul în arta vorbitului în public ține atât de valențele native ale vorbitorului, cât și cele dobândite și întrebarile pe parcursul vieții
„Succesul în arta vorbitului în public ține atât de valențele native ale vorbitorului, cât și cele dobândite și întrebarile puse pe parcursul vieții. Unui CEO de startup îi trebuie un discurs eficient atât în fața angajaților, cât și în fața partenerilor“, spune Muscalu.