Deschiderea service-ului, în aceeași locație cu showroom-ul (Splaiul Unirii, nr. 257-259, Sector 3, București), vine ca urmare a creșterii vânzărilor de trotinete electrice în România, dar și a cererii clienților pentru servicii de reparații. Cea mai mare parte a investiției a mers către achiziția de echipamente specifice dotării service-ului.

„Am văzut o efervescență în vânzările de trotinete electrice încă de la începutul anului trecut, iar în ultimele luni, odată cu regulile de distanțare socială, interesul pentru această categorie de produse a fost și mai mare. Fiind un mijloc de transport intuitiv, utilizatorii își pun trotineta în funcțiune imediat ce au achiziționat-o, fără o minimă documentare în privința utilizării corecte. Ca o consecință firească, și numărul de defecțiuni este mare, iar cererea pentru reparații rapide este pe măsură.

În service-ul dedicat de la evoMAG, reparăm lunar, în medie, 500 de trotinete, din orice model, de la toți producătorii existenți pe piața din România. Intervenția durează între 2 ore și 48 de ore, în funcție de complexitatea problemei”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Cele mai frecvente defecțiuni la trotinete electrice

Cele mai frecvente defecțiuni ale trotinetelor electrice apar, de regulă, după 3 – 6 luni de utilizare, ca urmare a folosirii necorespunzătoare a acestora, mai ales, pe fondul lipsei de cunoștințe a utilizatorilor în folosirea acestor tipuri de produse.

Multe dintre defecțiunile care ajung în service ar putea fi evitate dacă utilizatorii ar parcurge manualul de instrucțiuni înainte să folosească trotinetele achiziționate.

Gropile din carosabil, coborârea și urcarea bordurilor și încărcarea deficitară a bateriilor trotinetelor cauzează cele mai multe defecțiuni. Astfel, cele mai frecvente intervenții în service sunt: repararea penelor de cauciuc, a frânelor, înlocuirea plăcuțelor de frână, a discurilor, a bateriilor, reglajele și verificarea produselor înainte de livrarea acestora.

Intervenția durează între 2 ore și 48 de ore, în funcție de complexitatea problemei și are loc după o programare prealabilă. Inițial are loc o discuție cu specialiștii evoMAG și, dacă situația impune, clientul aduce trotineta în service. Se evaluează apoi durata și costul intervenției.