Am descoperit un articol în revista “Inc” despre Jack Bonneau, un foarte tânăr antreprenor american, în vârstă de doar 11 ani. Bonneau este fondatorul “Jack's Stands and Marketplaces”, o companie din Denver care dezvoltă și oferă spații de vânzare, adică standuri, către alți antreprenori foarte tineri, copii. Ei vând produse făcute de alți mici antreprenori. Povestea lui Jack începe la 8 ani, când și-a rugat tatăl să-i cumpere un set Lego Star Wars Death Star. Tatăl său a decis că e o oportunitate interesantă să-l învețe pe copil responsabilitatea banilor și i-a spus că poate să cumpere setul, dar doar dacă Jack va avea banii.

Așadar, Jack a făcut ceea ce alți copii fac de obicei în Statele Unite. Și-a deschis un stand de limonadă. Cu toate acestea, și-a dat seama că un stand de limonadă la colțul străzii nu-i va aduce prea mulți bani, așa că, împreună cu tatăl său, a deschis un stand la piața fermerilor din oraș, unde erau clienți mulți care erau dispuși să cumpere de la un copil simpatic, în vârstă de 8 ani. Strategia a funcționat, iar copilul și-a cumpărat setul Lego.