Soluția StageMe.Live, de tip SaaS, se adresează magazinelor online care vor să își crească vânzările, engagement-ul din partea clienților față de brandul sau produsele comercializate, dar și să își fidelizeze actualii clienți, cu ajutorul unui nou canal de marketing: video live streaming, ce oferă sesiuni de shopping interactive, personalizate, care sporesc experiența de utilizare a consumatorilor finali și le dă acestora posibilitatea să găsească răspunsuri la întrebările care, altfel, i-ar împiedica să finalizeze achizițiile online.

Soluția reduce astfel diferența dintre experiența online, rapidă și eficientă, și cea senzorială, specifică magazinelor fizice, experiența finală de shopping fiind mai aproape de dezideratele clienților. Acest lucru se traduce în conversii mai mari, cu până la 80% per eveniment, iar eCommerce-ul capătă o față umană.

„Imaginați-vă un mix între canalele de teleshopping din trecut și video-urile de unboxing din prezent. Noi facem un mix între cele două și livrăm soluția whitelabel / branduită, sub numele fiecărui portal de comerț electronic. În plus, proprietarii datelor și brandingului sunt chiar magazinele online, în contrast cu platformele de social media, iar totul se întâmplă pe site-urile comercianților, integrarea cu soluția noastră făcându-se în doar câteva minute”, spune Christian Wilhelm Roth, CEO StageMe.Live.

Soluția StageMe.Live funcționează nativ în browserele telefoanelor mobile și desktop-urilor, nefiind necesară instalarea de alte plugin-uri sau aplicații. Pentru a putea face live stream e nevoie doar de o cameră video, de un microfon și de o conexiune la internet, orice om de vânzări putând face live stream, nu numai influenceri, reducând astfel costurile.

Runda de finanțare vizează investitorii interesați de tehnologie și, în mod specific, de startup-uri tech din domenii cu potențial de creștere în viitorul imediat.

Iar segmentul de live streaming eCommerce se dezvoltă rapid la nivel global. Spre exemplu, doar anul trecut, în China, 5% din totalul vânzărilor eCommerce s-au desfășurat în sesiuni de live streaming, valoarea vânzărilor ajungând la echivalentul a 61 de miliarde de dolari. Mișcări similare au loc și in Europa și în SUA, iar Amazon.com/live demonstrează că și Vestul adoptă deja această tehnologie.

Cât despre România, piața de eCommerce este într-o creștere rapidă, primele proiecte de live streaming urmând să apară în viitorul apropiat.

„Pandemia ne-a făcut pe toți să ne mutăm în online și să ne arate ce confortabil e acolo. În viitor, trendul se va păstra și vom vedea un mix între lumea reală și cea digitală, iar live streaming-ul va fi infrastructura de bază care va suporta tot traficul de comunicare”, spune Sandu Băbășan, Strategic Advisor la StegeMe.Live.

„Avem clienți care lucrează la implementarea acestui sistem și promovează viitoarele evenimente. Estimăm că acest fenomen va lua amploare, imediat după ce primii noștri clienți vor deservi ca exemplu”, spune Andrei Buze, CTO StageMe.Live.

StageMe.Live are la bază experiența solidă a 5 antreprenori care dezvoltă și comercializează produse software de peste 15 ani, doi dintre membrii echipei creând unele dintre primele platforme de live streaming din Europa de Est, softurile fiind achiziționate de mari companii multinaționale, precum Microsoft, Sony, ArtBasel, Razer etc.

Christian Roth, antreprenor născut în Germania, din familie de români, cu background în finance și legal este CEO – ul și inițiatorul proiectului, alături de Andrei Buze, CTO în cadrul proiectului, antreprenor și programator, cu experiență de aproape 10 ani în industria de streaming și Mihai Motocu, COO și serial entrepreneur, orientat către performanță, cu background în tech, finance și business development, cu peste 15 ani de experiență în industria de streaming.

Din echipă fac parte și Sandu Băbășan, strategic advisor la StageMe.Live, CEO al companiei Blugento și unul dintre cei mai recunoscuți antreprenori din online-ul românesc, cu o vastă experiență de business, rezultată din proiecte care au inovat industria comerțului digital, și Marius Roman, antreprenor, de profesie avocat, cu expertiză în drept financiar, tranzacții M&A și tehnologie, care s-a alăturat proiectului ca business advisor.

Runda de finanțare va permite dezvoltarea soluției de video live streaming, adăugarea de noi facilități, în funcție de cererea de pe piață și de nevoile clienților, scopul principal fiind creșterea venitului recurent pentru a atrage o rundă viitoare de investiții, proiecțiile luând în calcul 500 de clienți activi în primul an.

Runda de finanțare este susținută de mai mulți investitori privați, Lead Investor fiind Florin M. Pop, membru al grupului de investitori Transylvania Angels Network, și unul dintre cei mai activi investitori din România, cu investiții în peste 15 proiecte de start-up, în diferite domenii. Cu o experiență de peste 20 ani în Stock Exchange și Angel Investing, dar și în Lead Investing în companii precum Blugento, Telios Care, AiVA, BOOKR etc., el va coordona runda actuală, dar și strategia următoarelor runde de investiție.

“M-am alăturat ca și Lead Investor și Board Advisor în StageMe.Live pentru că îmi plac produsul și echipa. În echipă am găsit o complementaritate de profile și competențe foarte atractivă pentru un investitor. De asemenea, sunt implicați oameni care au mai experimentat acest “path” de start-up scale-up, lucru care reprezintă un atu important pentru proiect. Produsul are un potențial mare de globalizare, și este prezent într-o piață cu un trend incontestabil de creștere”, spune Florin M. Pop, Lead Investor la StageMe.Live.

Stageme.live folosește un model freemium, cu următoarele planuri tarifare:

  • Free forever: 0 euro / lună – un eveniment live lunar, limitat la 30 de minute fiecare, cu până la 50 de privitori, o calitate video a stream-ului live de până la 720p;
  • Premium: 99 euro / lună – 3 evenimente live lunar, limitate la 45 de minute fiecare, cu până la 100 de privitori, o calitate video a stream-ului live de până la 720p;
  • Advanced: 499 euro / lună – 5 evenimente live lunar, limitate la 60 de minute fiecare, cu până la 100 de privitori, o calitate video a stream-ului live de până la 1080p;
  • Personalizat – de la 899 euro / lună.

Pentru început, soluția va fi destinată magazinelor online din România și din regiunea DACH (Germania, Austria și Elveția vorbitoare de limbă germană), urmând ca, ulterior, StageMe.Live să își extindă prezența și în alte țări din Europa.