Piața muncii are un deficit de 10.000 de specialiști în domeniul manichiurii și al pedichiurii la nivel național, potrivit Stailer. Antreprenorii și investitorii care dețin saloane nu reușesc să recruteze personal calificat pentru a face față cererii din piață.

Joburi noi de la startup-ul cu digitalizarea serviciilor de beauty

Foarte multe persoane încep colaborările în salon, iar ulterior, după ce își formează o bază de clienți, demisionează de la salon și lucrează de acasă sau la domiciliul clienților. Specialiștii independenți reușesc să-și atragă clienții prin rețele de socializare, iar prețurile sunt în general mai mici cu 30-50% față de prețurile de la salon.

Stailer Jobs oferă saloanelor partenere garanție pentru profesioniștii propuși pentru interviu, întrucât aceștia sunt selectați și evaluați înainte de interviu. Astfel, antreprenorii care dețin saloane de înfrumusețare economisesc timp și efort în procesul de identificare și selecție a potențialilor stiliști, proces care în prezent are loc pe grupurile de pe rețelele de socializare.

Pentru specialiști, Stailer Jobs este un program gratuit care îi ajută să-și dezvolte cariera la următorul nivel și, de asemenea, să-și desfășoare activitatea într-un salon cu standarde ridicate, unde profesioniștii sunt respectați și plătiți la adevărata lor valoare.

Pentru antreprenorii din industria de înfrumusețare, costul recrutării unui specialist este cuprins între 300 și 500 euro. Pierderea unui membru din echipă se traduce în costuri de timp de 2-4 luni, perioadă în care încasările unui salon de înfrumusețare se reduc cu 20-25% față de o perioadă normală.

De asemenea, pierderea unui angajat se traduce prin dispariția portofoliului de clienți generat de fostul membru al echipei și generează blocaje pentru proprietarii de saloane. Astfel, efectele directe sunt pierderi financiare resimțite mai multe luni care pot destabiliza activitatea operațională a unui salon, potrivit Stailer.

Nivelul veniturilor obținute în industria beauty depinde de dorința de învățare a angajaților. Astfel, dacă specialistul va acumula, pe lângă cunoștințe tehnice și anumite abilități soft, cum ar fi etica în muncă, comunicarea și construirea unui brand personal, are mari șanseîn primii doi ani de activitate să ajungă la venituri lunare recurente de peste 7.000 lei.