Compania alocă, astfel, 2,5 milioane de euro pentru noua linie de producție, a treia din acest an și estimează pentru 2023 o creștere cu aproximativ 40% a vânzărilor de piatră decorativă cu aspect natural.

STAR STONE este compania cu cea mai rapidă creștere din piața de construcții din România, în perioada 2017 – 2020, și a fost inclusă de Financial Times, pentru două ediții consecutive, inclusiv anul acesta, în Top 1.000 cele mai performante companii europene. În 2022, compania estimează o creștere de peste 35% a vânzărilor, la peste 7,2 milioane de euro.

„Vânzările de piatră decorativă cu aspect natural au crescut anul acesta cu peste 20% și anticipăm o accelerare în perioada următoare. Acest context este unul dintre motivele pentru care am ales sa facem investiția acum, alături de dorința de a oferi produse de o calitate foarte bună, cu un design nou, inovativ, ce fac aproape de nediferențiat produsele noastre de produsele din piatră naturală”, spune Cristian Pop, Director General STAR STONE, menționând că noua investiție va permite și dezvoltarea de produse de piatră decorativă pentru interior, estimarea fiind ca întreaga categorie de produse de piatră decorativă, atât pentru interior, cât și pentru exterior, să genereze circa 13% din cifra de afaceri în 2023.

Noua linie de producție va genera aproximativ 30 de noi locuri de muncă, STAR STONE depășind, astfel, 200 de angajați în prima parte a anului viitor. Noua linie de producție va beneficia de o tehnologie nouă, inovativă, cu procese automate de producție care vor asigura calitatea superioară a noilor produse.

În faza actuală a investiției, capacitatea de producție pentru noua gamă de produse este de 600 de metri pătrați pe zi, cu posibilitatea dublării acesteia, anul viitor, pe măsură ce produsele intră pe lanțul de distribuție și devin cunoscute.

Noua linie de producție este a treia mare investiție derulată de STAR STONE anul acesta. În primăvară, compania finaliza o investiție de 1,3 milioane de euro într-o nouă linie de producție care a dublat capacitatea de producție a dalelor de pavaj, la peste 1.200 de metri pătrați pe zi. Iar în vară compania anunța extinderea business-ului și o investiție de 350.000 de euro într-o nouă categorie de produse: confecții metalice pentru panouri de gard, porți de acces pietonal și auto, precum și altor proiecte din acest sector.