Participanții vor avea acces la mentori cu experiență, care îi pot ajuta să planifice următorii pași pentru a-și dezvolta afacerile, precum și asistență în a identifica potențiali clienți. Aceștia vor primi și ajutorul de care au nevoie pentru a găsi și a obține finanțare.
“Cea mai mare provocare pentru un startup aflat la început de drum este înțelegerea pieței și identificarea potențialilor clienți. Prin combinarea experienței noastre de a ajuta startup-urile aflate în stadii incipiente de dezvoltare, cu expertiza KPMG în a oferi ajutor pentru dezvoltarea afacerilor, putem oferi un produs unic, care vine în sprijinul antreprenorilor români”, spune Diana Rusu, Director Executiv al Spherik Accelerator.
La începutul proiectului vor fi agreate un set de obiective, iar scopul este ca, până la finalul programului, startup-urile să fi câștigat cunoștințe importante și acces la potențiali investitori, care le vor plasa într-o poziție mai bună pentru a reuși.
Startup-urile interesate de a face parte din programul Startup Growpad sunt invitate să aplice până în data de 3 iunie la acest link.
“Există multe idei de startup interesante, în special în sectorul IT, însă multe dintre ele nu reușesc să se ridice, pentru că nu au suficientă experiență practică în zona de a iniția și de a dezvolta o afacere. Înscriindu-se în programul Startup Growpad, participanții vor primi acces la cunoștințele vaste ale KPMG dintr-o gamă largă de industrii și procese de business. Aceștia vor beneficia și de experiența echipei Spherik Accelerator, în lucrul cu startup-uri pentru a le ajuta să-și transforme ideile în realitate”, afirmă Iar Rene Schob, Partener KPMG România, în Departamentul de Taxe