Printre primii parteneri ai rețelei bonapp.eco din Cluj-Napoca se numără Glovo, Noodle Pack, Donuterie, Cora, Penny România, Starbucks, Narcoffee Roasters, Shanghai, Lemnul Verde precum și companii independente.

Prin intermediul aplicației mobile, utilizatorii pot cumpăra produse care se apropie de data de expirare, la prețuri mai mici cu 40% - 80%. Aplicația este disponibilă pe iOS și Android și permite utilizatorilor să cumpere produse, rapid și simplu, prin plata online cu cardul, direct în platforma mobilă. Până acum, peste 30.000 de utilizatori au descărcat aplicația companiei. Startup-ul bonapp.eco a vândut 4.000 de pachete în primele cinci luni de la lansarea în București.

„Cu o populație de peste 300.000 de locuitori, Cluj-Napoca a fost mereu în planurile noastre de extindere. Pe lângă datele demografice favorabile, Cluj-Napoca oferă și o potrivire culturală promițătoare pentru bonapp.eco. Orașul se bucură de un important centru de afaceri și un ecosistem de startup-uri în plină creștere, cu oameni tineri și educați, care împărtășesc valorile noastre în privința ecologiei. Datorită acestui mediu ideal și cu sprijinul echipei recrutate recent, credem că ne vom atinge obiectivul de a afilia 400 de parteneri și vânzări de 10.000 de pachete până la sfârșitul anului”, a spus Grégoire Vigroux, co-fondatorul bonapp.eco.

Citește toate detaliile despre startup-ul care luptă cu risipa alimentară pe Green Start-Up.