Choice este o platformă online B2B cu abonament, pe care orice restaurant poate să-și creeze site-ul și să configureze toate instrumentele necesare legate de afacerea restaurantului într-un singur panou de administrare: site-ul lor propriu, aplicații, meniuri online cu plăți prin cod QR, rezervări de mese și un sistem CRM.

Investitorii în Choice în această rundă sunt J&T Ventures, Presto Ventures și Reflex Capital. Planurile companiei sunt de a menține o creștere de 300% anual și de a deveni soluția principală pe piața CEE în 2024. Compania a atins 2 milioane de dolari venituri anuale recurente la finalul anului 2023.

În plus, serviciul poate fi ușor integrat cu sistemele populare de POS, precum și cu piețele online precum Glovo, Wolt, Ubereats, Foodora, în funcție de piață.

Compania fondată acum trei ani a reușit să strângă peste 16.000 de restaurante înregistrate și operațiuni în Cehia, Slovacia, Polonia, Ucraina, Estonia, Letonia și Lituania. După încheierea noii runde de investiții, compania își propune să-și deschidă biroul în București.

În loc să plătească comisioane, restaurantele pot să-și creeze pur și simplu propriul site pe Choice pentru o taxă lunară fixă, începând de la 23 de euro (valută locală) și să primească comenzi directe.

În plus, restaurantele pot să configureze widget-uri suplimentare precum rezervări de mese, integrare POS, plăți și comenzi prin cod QR, precum și să integreze marketplace-uri precum Glovo sau Wolt într-o singură tabletă.

Choice poate colecta toate comenzile pe o singură tabletă, astfel încât restaurantele nu trebuie să gestioneze comenzile pe 3-4 dispozitive sau panouri de administrare diferite.

Choice are în prezent 120 de persoane și angajează activ reprezentanți de vânzări și manageri de succes pentru clienți. Compania intenționează să crească la peste 20 de membri ai echipei în București în următorul an.

„99% dintre restaurante nu își cunosc clienții. Aceasta este o provocare reală pentru proprietarii de restaurante, deoarece nu știu cine sunt cei mai fideli clienți, cât de des vizitează restaurantul, care sunt preferințele și alergiile lor, câți oameni încetează să mai viziteze restaurantul și din ce motive. Choice a fost creat cu misiunea de a ajuta restaurantele să-și digitalizeze baza de clienți, să crească retentia și satisfacția clienților. Putem deja observa cum digitalizarea acestei sfere afectează dezvoltarea localurilor în diferite orașe și țări din Europa și ne permite să îmbunătățim serviciile lor.”, afirmă Alex Ilyash, CEO și Fondator al Choice.