UPDATE 23 iunie:
Campania de crowdfunding a Eventmix.live, platformă care permite organizatorilor de evenimente să deruleze evenimente virtuale și hibride sub brand propriu, a atins suma target în mai puțin de câteva ore de la listarea publică pe SeedBlink.
Obiectivul rundei a fost de a obține din partea investitorilor suma de 500.000 de euro care să ajute compania să accelereze expansiunea globală. Eventmix.live a reușit să depășească într-un timp foarte scurt acest prag, reușind să obțină peste 570.000 euro, adică 115% din target. Având în vedere interesul ridicat arătat de investitori, compania a decis să accepte în continuare investiții până la atingerea pragului de 750.000 euro.
Potrivit companiei, la runda de finanțare va participa și fondul de investiții Gap Minder VC, care va investi 100.000 de euro în proiect, ducând investiția totală a acestora în Eventmix.live la 300.000 de euro.
Investițiile obținute vor fi folosite de companie pentru creșterea bugetului de marketing, dar și pentru crearea unei echipe de vânzări internaționale concentrată pe clienții din Europa și Statele Unite ale Americii.
Eventmix.live se adresează tuturor celor care doresc să organizeze și să transmită online evenimente virtuale interactive, pe site-ul propriu, chiar dacă nu au experiență anterioară sau cunoștințe tehnice.
Pe lângă Eventmix.live, pe piață a apărut în luna mai și produsul dezvoltat de InternetCorp (ce deține wall-street.ro, start-up.ro, BizTool.ro, kudika.ro, retail.ro, 9am.ro sau Future Banking) ce permite crearea unei experiențe interactive pentru evenimentele online, cu standuri virtuale pentru parteneri, streaming și networking. Poți vedea platforma aici și o poți folosi inclusiv la evenimentul tău.
Eventmix.live este o platformă self-service ușor de utilizat, care oferă organizatorilor toate instrumentele de care au nevoie pentru a derula evenimente sub propriul brand. Proiectul a fost lansat în septembrie 2020 de către antreprenorii în serie Sergiu Biriș și Andrei Dunca și se adresează celor care doresc să organizeze, pe site-ul lor, evenimente interactive online, precum conferințe, ateliere, seminarii web, concerte sau cursuri.
Despre lansarea Eventmix.live poți citi pe larg în acest material.
Eventmix.live, termenii investiției
Dimensiunea rundei: €750.000
Equity pe SeedBlink: suma target €250.000, suma maximă €500.000
Co-investiție business angels cu €225.000 (Rebel Dot Ventures, Liviu Stoleru, MDL Investments și Dan Cobeanu) și fondatori cu €25.000.
Încă €65.000 au fost strânși în perioada de pre-campanie.
Evaluare pre-money: €5 milioane
Dimensiunea minimă a ticketului de investitie: €2.500
Investiția va finanța accelerarea echipelor de vânzări, marketing și success team, și va sprijini totodata echipele de produse și inginerie. Ambiția fondatorilor este de a extinde prezența companiei în Statele Unite, o piață pe care ei o consideră un accelerator al dezvoltării.
Platforma Eventmix.live a fost lansată public în versiunea beta la finalul lunii februarie a anului curent, generând deja venituri.
Dezvoltarea produsului a fost finanțată cu aproximativ 1 milion de euro, la care au contribuit GapminderVC și un grup de Business Angels.
Platforma derulează deja un parteneriat strategic cu Event Inc, cel mai mare portofoliu de locații de evenimente pentru companii din Germania.
Potrivit Grand View Research, dimensiunea pieței globale a evenimentelor virtuale se așteaptă să crească la un CAGR de 23,2% din 2020 până în 2027, ajungând la $400 de miliarde până în 2027.