Compania a deschis un birou în New York care va servi ca hub pentru operațiunile FlixBus din regiune, programate să demareze în 2019.
”În doar 5 luni, brandul FlixBus și-a pus amprenta pe Coasta de Vest a Statelor Unite și a dovedit că este o alternativă de călătorie apreciată de americani”, a declarat André Schwämmlein, cofondator și CEO al FlixMobility.
”Acum suntem pregătiți să ne extindem oferta celor care vor să exploreze regiunile de sud și estul țării cu mijloace de transport sustenabile. Plănuim să avem peste 100 de autobuze verzi FlixBus pe autostrăzile din SUA până la mijlocul anului 2019.”
FlixBus SUA a pătruns pe piața din Statele Unite ale Americii în luna mai, 2018, începând cu 27 de destinații printre care se numără orașe importante precum Los Angeles, Las Vegas și Phoenix. În luna iulie compania și-a dublat oferta prin adăugarea de conexiuni pentru coridorul central al Californiei și Golful San Francisco. În prezent, 12 parteneri locali deservesc cele 60 de destinații FlixBus din Statele Unite ale Americii.
Lansat în Germania în 2013, FlixBus operează în acest moment în 29 de țări, în colaborare cu 300 de parteneri locali. Startup-ul a creat mai mult de 7.000 de slujbe pentru șoferii de autocare.
”Modelul nostru de afaceri permite partenerilor locali să se concentreze pe operarea zilnică a autobuzelor, un domeniu în care mulți dintre ei au zeci de ani de experiență, în timp ce FlixBus se ocupă de vânzări, marketing, network planning și controlul traficului prin intermediul expertizei noastre tehnice,” a explicat Schwämmlein.
Startup-ul german FlixBus a intrat pe piața românească în 2016 și oferă 100 de conexiuni directe către 15 țări europene.
La finalul lunii octombrie, FlixBus, un startup din Germania care oferă opțiuni de transport low-cost cu autocarul și cu trenul, anunța faptul că introduce autocare electrice în flota sa.
“Scopul nostru este să convingem cât mai multe persoane să aleagă transportul public, bicicleta sau serviciile de car-sharing. Nu este suficient să înlocuim autoturismele personale cu unele electrice sau hibrid. Pentru ca vehiculele să fie prietenoase cu mediul, acestea trebuie să funcționeze cu energie verde. Însă, nu avem nevoie doar de o schimbare a tehnologiei, ci și de un nou mod de a înțelege mobilitatea”, declara atunci Sönke Tangermann, membru în boardul Greenpeace Energy.