OutThink dezvoltă o platformă care manageriază riscul de securitate cibernetică prin intermediul unei platforme SaaS care descoperă comportamentul uman și îmbunătățește atitudinea și comportamentul angajaților în organizații.

Practic, cu OutThink, organizațiile pot identifica sursele scurgerilor de date din organizație. 91% din acestea sunt cauzate de comportamentul uman, iar OutThink se bazează pe identificarea riscului uman.

Platforma se bazează pe machine learning, procesarea naturală a limbajului și psihologie aplicată. OutThink combină date pentru a identifica acele comportamente care pot duce la breșe de securitate, dar oferă și training pe email, Slack sau Microsoft Teams. Astfel, marile companii pot vedea unde ar exista un risc din cauza comportamentului angajaților.

În momentul de față OutThink este folosit de companii precum Whirpool, Danske Bank, NatWest, dar și alte firme mari. Reprezentanții companiei spun că practic OutThink a inventat o nouă direcția în securitatea cibernetică.

Compania primise anterior o investiție de 1,4 milioane de dolari pentru creșterea tehnologiei. Investiția anterioară fusese făcută în februarie 2020. Veniturile anuale recurente au crescut de patru ori între timp.

„Viziunea pentru OutThink s-a născut din frustrarea faptului că platformele anti-phishing nu reușeau să-și îndeplinească misiunea. De asemenea, credem că dacă interacționăm cu oamenii putem să facem companiile mai puternice”, a spus Flavius Pleșu, fondator și CEO al OutThink.

„Compania s-a născut din frustrare. Eram Chief Information Officers la companii mari și globale și ne uitam la cauzele problemelor informatice, care, cu toți banii investiți în tehnologie și metode tradiționale de awareness, în cele din urmă tot oamenii erau de vină. Mi-am dat seama că training-ul tradițional nu funcționează. Așa am dezvoltat OutThink”, spune Flavius Pleșu pentru uktech.news.