Experiența clienților a evoluat foarte mult de-a lungul timpului, același lucru întâmplându-se și cu experiența candidaților, cu atât mai mult cu cât cei aflați în căutarea unei cariere potrivite utilizează tehnologia în mod constant.
În condițiile în care ultimele luni au forțat atât afacerile, cât și profesioniștii din aproape toate domeniile să se adapteze și să se mute în mediul online, un instrument de recrutare end-to-end precum Jobful a reușit să stea aproape atât de piața forței de muncă, cât și de angajatori.
Despre prima investiție de la business angels pentru Jobful am scris aici.
“Ne-am dorit să contribuim și să ajutăm cât putem în aceasta perioadă. Știm deja că primăvara se numără candidații și oportunitățile, că industriile cele mai afectate au lăsat sute de oameni fără loc de muncă de pe-o zi pe alta, că deciziile de business se iau mai greu și precaut acum și că WFH a devenit cel mai dorit beneficiu. Vrem să facilităm oportunități și să oferim cadrul necesar unei recrutări dinamice, active și eficiente. Produsul nu este perfect (pentru că nu există produse perfecte), dar devine tot mai bun de la o săptămână la alta, și ajută deja sute de oameni să-și urmeze inițiativele în carieră. Obiectivul nostru nu a fost de a inova recrutarea, este doar unul dintre efecte. Continuăm să construim proiecte de succes alături de partenerii care înțeleg faptul că talentul este business critical.”, a declarat Mihai Cepoi, CEO si fondator Jobful.
Investiția de tip pre-seed a fost realizată alături de o serie de investitori privați, convinși de succesul pe care îl va avea Jobful atât pe piața din România, cât și pe piața internațională. “Văzând planurile de creștere și de extindere în alte țări ale Jobful, dar și importanța pe care o oferă strategiei de AI/ML, am decis să mă alătur atât la nivel de Advisory Board, cât și ca investitor. În contextul unui viitor imprevizibil al pieței locurilor de muncă, Jobful ia în calcul acest imprevizibil și face adaptabilitatea una dintre valorile de bază ale business-ului lor.” a declarat Dr. Mirko Knaak, Head of Artificial Intelligence & Machine Learning la IAV Digital Lab, unul dintre noii investitori ai Jobful.
În afară de participarea la acceleratorul SAP.iO în toamna anului trecut și încheierea rundei de investiții, Jobful a reușit dublarea numărului de candidați, adăugarea a peste 30 de noi clienți importanți la portofoliu, integrarea cu două soluții de HCM, SAP- SuccessFactors și Oracle-Taleo, precum și redesignul platformei, demonstrând astfel că sezonalitatea poate fi combătută și adaptată.
Pentru această vară, Jobful și-a propus lansarea aplicației de mobil, precum și integrarea cu un sistem de Inteligență Artificială care va eficientiza atât experiența candidaților, cât și a companiilor care recrutează. În ceea ce privește extinderea în alte teritorii, echipa Jobful lucrează intens la pregătirea strategiei de lansare a soluției în cel puțin o nouă țară.
Lansată în mai 2018, platforma Jobful este dedicată atât tinerilor profesioniști care doresc să își dezvolte cariera, cât și companiilor care vor să eficientizeze procesul de recrutare printr-o primă testare a candidaților, dar și a interesului acestora.
Prin intermediul unor teste psihometrice, utilizatorii își pot dovedi competențele, iar companiile au posibilitatea unei căutari foarte filtrate, pentru o compatibilitate maximă. Astfel, partea de sourcing și screening a procesului de recrutare este optimizată, timpul pe care îl petrece un recruiter pe platformă pentru a găsi un candidat potrivit fiind cu peste 70% mai mic: de la câteva ore, la cateva clickuri.