Concret, angajații primesc o indemnizație pentru a comanda prin intermediul platformei Takeaway.com și li se poate livra prânzul sau cina oriunde lucrează, fie acasă, fie la birou. Serviciul se numește Takeaway Pay și este acum disponibil în România, permițând clienților să comande de la aproape 3.000 de restaurante partenere ale Takeaway.com.

Nevoia de acest nou serviciu a apărut în contextul în care telemunca și restricțiile impuse ca urmare a pandemiei de coronavirus a făcut ca mersul angajaților la cantină sau la restaurant să nu mai fie posibil. Pe lângă asta, bonurile de masă se numără printre cele mai frecvente beneficii de angajare din România.

Cu Takeaway Pay, companiile pot stabili cu ușurință restricții de comandă pentru angajații lor, cum ar fi limitarea comenzilor la programul de lucru și la zilele lucrătoare. Sistemul nu necesită procese complicate de gestionare a cheltuielilor; în schimb, companiile primesc o singură factură la sfârșitul lunii, care poate fi de asemenea integrată cu ușurință cu sistemele de resurse umane și contabilitate.

Takeaway Pay include, de asemenea, funcții care permit evenimentelor online și organizatorilor de conferințe virtuale să ofere participanților un voucher digital care poate fi utilizat pentru a comanda prin intermediul platformei Takeaway.com. Având în vedere industria evenimentelor puternic afectată de pandemia de coronavirus, Takeaway Pay este foarte potrivit pentru a ajuta organizatorii de evenimente români să ofere o alternativă pentru catering în zona de întâlniri, conferințe și multe altele în întregime virtuale.