Abonează-te pe YouTube
Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.
Vezi în avanpremieră
Oppo a vorbit despre conceptul său de brand care e „Technology for Mankind, Kindness for the World”, adică inovație care să ajute oamenii. În plus, Oppo a prezentat și strategia sa de brand care se numește „3+N+X”.
3 înseamnă focus pe hardware, software și servicii, prin care să se dezvolte servicii interconectate ce pot fi folosite împreună pe dispozitivele Oppo, dar și într-o casă inteligentă. De asemenea, la nivel de software Oppo vrea software care să poată fi folosit pe mai multe dispozitive, asistenți virtuali, boți cu inteligență artificială și noi modalități de comunicare.
N înseamnă noile tehnologii pe care Oppo se bazează, cum ar fi flash charge, adică încărcarea super rapidă, noi design-uri și alte inovații tehnice în interiorul device-urilor.
În momentul de față Oppo are 280 de utilizatori activi în fiecare zi, 1,7 miliarde de distribuiri ale aplicațiilor zilnice și 330 de milioane de servicii folosite zi de zi.
Ce lucruri a anunțat totuși Oppo la InnoDay?
Încărcător miniatural SuperVOOC - Oppo a prezentat acum câteva luni un încărcător foarte mic. 50W mini SuperVOOC Charger va fi disponibil pe 12 decembrie. Acesta încape ușor în buzunar, iar Oppo se bazează mult pe încărcarea foarte rapidă prin fir, în câteva minute.
Ochelarii de realitate augmentată Oppo AR Glass 2021. Aceștia sunt generația a doua a ochelarilor Oppo cu realitate augmentată și sunt următoarea generație a conținutului. Sunt cu 75% mai ușori decât generația anterioară, au un CPU mai performant cu 40% și un GPU cu 40% mai performant.
Vin cu noi îmbunătățiri, precum contrastul imaginii mai mare cu 53%. Oppo spune că asta înseamnă că dacă pui ochelarii pe ochi și privești conținut multimedia e ca și cum te-ai uita la un televizor de 90 de inci. În plus, Oppo AR Glass 2021 au mai mulți senzori. De exemplu, o cameră binoculară fisheye detectează și urmărește mișcările mâinilor noastre. Cu o serie de gesturi prestabilite poți să controlezi ușor conținutul care e afișat pe ei.
Deși e la început, Oppo va lansa anul viitor programul său pentru programatori, dar și competiții prin care aceștia vor putea dezvolta aplicații compatibile cu ochelarii. Ochelarii de realitate augmentată poate nu au devenit o realitate pentru persoanele fizice, dar vor fi folosiți pe termen lung în industrii multiple, cum ar fi cea imobiliară, pentru vizualizarea apartamentelor, în medicină sau în construcții industriale.
Telefonul extensibil Oppo
Oppo a prezentat și conceptul unui smartphone care se extinde. Dacă alte dispozitive se pliază, Oppo a creat un mecanism prin care ecranul se extinde. De la 6,7 inci telefonul poate ajunge la 7,4 inci, ca o mică tabletă.
Telefonul are un ecran extensibil (rollable fiind termenul original) care este acționat electric. Oppo promite că prin această invenție a eliminat acea adâncitură ce apare în telefoanele pliabile.
Softul va fi modificat pentru ca acesta să se adapteze automat în momentul când extinzi ecranul. Utilizatorii vor putea să-și aleagă singuri dimensiunea. Astfel, dacă 7,4 inci ți se va părea prea mare, vei putea să extinzi ecranul doar până la 7 inci dacă îți convine această dimensiune. Telefonul va ști din software să se oprească automat unde trebuie.
Sub ecranul OLED Oppo a montat mai multe șine, practic, care permit extinderea display-ului.
Telefonul este încă în stadiu de concept, deci probabil nu-l vom vedea pe piață anul viitor, reprezentanții Oppo spunând în cadrul conferinței că device-ul va fi disponibil „la timpul potrivit”.