Vârful vânzărilor din luna aprilie a acestui an a fost înregistrat în a doua parte a lunii aprilie, când a crescut și valoarea medie a comenzii cu peste 30% față de o perioadă obișnuită. În această perioadă, cele mai vândute articole au fost accesoriile de păr, eșarfele din bumbac și mătase, dar și articole din zona home&deco.
„Odată cu închiderea magazinelor fizice, o parte a clienților fideli brandului Meli Melo a migrat către magazinul online. Am observat un număr mare de clienți noi în magazinul online, semn că mulți dintre aceștia nu comandaseră online în trecut și erau clienți ai magazinelor noastre fizice.” - a declarat Alina Mitrică, E-Commerce & Corporate Manager Meli Melo.
40% din achizițiile online de la clienți noi
Din totalul achizițiilor realizate pe MeliMelo.ro în luna aprilie, aproximativ 40% au fost făcute de clienți noi pentru magazinul online.
Aceștia fac parte dintr-o categorie de public care, până acum, obișnuia să efectueze achiziții în magazinele fizice Meli Melo Paris. Acest lucru denotă faptul că până la finele anului în curs va crește numărul tranzacții din mediul online, comportamentul consumatorului român fiind schimbat după această pandemie. Totodată, numărul tranzacțiilor achitate cu cardul aproape s-a dublat.
Comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019, veniturile Meli Melo au crescut cu aproximativ 30%, iar categoriile pe care s-au înregistrat cele mai mari creșteri au fost: accesorii de păr, eșarfe de mătase și de bumbac și decorațiunile Meli Melo Deco.
Magazinele stradale se redeschid de pe 15 mai
De asemenea, odată cu relaxarea restricțiilor, 4 dintre locațiile stradale Meli Melo din București, Timișoara și Pitești se vor redeschide din data de 15 mai, respectând în continuare normele de igienizare și distanțare socială. Este vorba despre locațiile stradale din:
- Str. Mihai Eminescu, nr. 17, Prăvălia 3,4,5 sector 1, București
- Piața Dorobanți, nr. 5, sector 1, București
- Str. Piața Victoriei, nr. 2, parter, Timișoara, Timiș
- Str. Victoriei, nr.10, Pitești, Argeș