Cu clienți în 20 de țări pe 4 continente și cu peste 700 de proiecte de anvergură lansate în sectoare precum financiar, telecom, auto sau retail, Tremend și-a consolidat poziția printre cei mai puternici jucători din regiune. La baza acesteia stau relațiile de lungă durată cu clienții și parteneriatele încheiate cu liderii din industrie precum Microsoft, Salesforce sau Mastercard. Totodată, investițiile în R&D și dezvoltarea de soluții inovatoare încep să aducă rezultate, iar direcția va fi susținută și pe viitor în domenii precum Cloud, inteligența artificială (AI) și Customer Experience.
Astfel, pentru sectoarele orientate către digitalizare, compania a lansat platforme competitive precum TORP, soluția de înrolare digitală cu aplicabilitate în domeniile financiar, telecom, educație, sănătate și ObservED, care înlocuiește un supervizor în timpul examenelor scrise, bazându-se pe datele biometrice ale participanților. Totodată, echipa de specialiști software ai Tremend lucrează la dezvoltarea proiectului de cercetare HumanoID. Acesta folosește inteligența artificială pentru verificarea și validarea posesorului unui act de identitate prin compararea fotografiei din actul de identitate cu cea a persoanei care îl deține, cu rol în aplicațiile de onboarding digital. Un alt proiect cercetare în care este implicată compania, alături de Universitatea Politehnica București și Universitatea din București, este Graphomaly, aplicația pentru detectarea, tot prin inteligența artificială, a anomaliilor din tranzacțiile financiare.
“Împreună cu cei peste 400 de colegi construim sisteme care au la bază metodologii proprii pe care le perfecționăm continuu, astfel încât să aducem beneficii clienților noștri, precum creșterea productivității și scăderea costurilor. Investițiile interne în R&D, lansarea Departamentului de Inovație, sunt menite să ne ajute partenerii să găsească cele mai eficiente soluții și să depășească ușor provocările cauzate de context”, precizează Marius Hanganu, Managing Partner, Tremend.
Pentru valorificarea oportunităților de business, compania de software a adăugat portofoliului clienți noi în ultimul an, precum Credex, Altex, Libra bank, First Bank, European Environment Agency.
Tremend a devenit, de asemenea, partener tehnologic al Comisiei Europene, fiind selectat pentru mai multe proiecte educaționale și este lider de consorțiu pentru EPALE, platforma electronică pentru educația adulților în Europa. În plus, este partenerul tehnologic pentru dezvoltarea platformei eTwinning a Comisiei Europene, care promovează colaborarea între unitățile de învățământ din Europa, prin utilizarea tehnologiilor informației și a comunicațiilor și a preluat construirea platformei School Education Gateway, soluția online de educație școlară a Comisiei Europene.
Adaptându-se rapid noului context, echipa de specialiști software lucrează în regim de telemuncă nu numai din București sau Brașov, orașele în care Tremend deține și centre de dezvoltare, ci și din Cluj, Craiova, Iași, Suceava ori din SUA, Belgia și UK.
“Tremend împlinește 15 ani și dorim să le mulțumim colegilor și clienților care ne însoțesc în această călătorie plină de provocări. Cea mai recentă provocare e chiar criza generată de Covid-19, în care facem tot ce putem pentru ca membrii echipei Tremend să opereze în condiții optime de lucru. Cu fiecare proiect dezvoltat ne-am consolidat imaginea de partener de încredere în tehnologie, atât pentru clienții noștri locali cât și internaționali, am pus accent pe inovație, am adoptat tool-uri și tehnologii emergente pe care le-am integrat în soluțiile noastre. În continuare, dorim să sprijinim companiile în digitalizarea proceselor pentru o interacțiune mai ușoară cu clienții lor, dezvoltând soluții și produse noi”, menționează Ioan Cocan, Managing Partner, Tremend.
În următoarea perioadă, accentul va fi pus pe extinderea business-ului la nivel internațional în SUA, Marea Britanie și Germania. Focusul tot mai puternic va fi pe specializarea în domenii precum Financial Services, Public Services, Retail & Consumer, Telecom, Chip Design Verification și Semiconductors, astfel încât soluțiile și produsele dezvoltate pe baza tehnologiilor emergente să fie personalizate, în cel mai scurt timp, în funcție de nevoile clienților. Tremend devine astfel nu numai un jucător tehnologic, ci un consultant cu expertiză în mai multe industrii.
De asemenea, compania își va concentra eforturile pe creșterea în domenii precum Customer Experience (CX), Cloud și AI, pe soluții care folosesc Magento și Salesforce, dar și pe dezvoltarea de framework-uri pentru aplicații reutilizabile, folosind metodologii Agile.