UiPath, compania lider de Robotic Process Automation (RPA), a anunțat că a încheiat anul 2019 cu 360 de millioane de dolari în venit anual recurent, cu un venit net care a depășit 60 millioane de dolari în ultimul trimestru al anului trecut.
În iulie 2018, UiPath anunțase că a trecut pragul de 100 milioane de dolari venit anual recurent. Succesul companiei se datorează creșterii rapide a portofoliului de clienți globali, care numără peste 6.000 de organizații și o comunitate globală de aproape 750.000 de dezvoltatori RPA.
“Suntem onorați că am avut oportunitatea de a propulsa piața de RPA, eliberând frustrarea enormă adunată de către clienți și angajați față de lipsa avansului digital și al AI în cadrul sistemelor IT,” a spus Daniel Dines, cofondator și CEO al UiPath. ”Astăzi, punem la dispoziție cea mai ambițioasă evoluție a platformei noastre – o platformă end-to-end pentru hiperautomatizare – care permite unei mari varietăți de roluri de la toate nivelele unei organizații să interacționeze cu roboți în fiecare zi. Avem încă multe de făcut, dar sunt deosebit de încântat de unele dintre cele mai noi implementări care automatizează procese din ce în ce mai complexe, demonstrând că în era Automation First, Automatizarea este echivalentă cu Aplicația.
Comentând performanțele financiare ale UiPath, Dines a adăugat: ”Sunt încântat de accelerarea pe care am înregistrat-o în ultimul trimestru. În prezent adăugăm peste 10 clienți noi pe zi și suntem încurajați și de viteza cu care clienții scalează proiectele de automatizare. Anul trecut am triplat contractele de peste un milion de dolari. Ne concentrăm foarte mult pe menținerea creșterii companiei și pe funcționarea inteligentă și eficientă, astfel încât să putem investi cu încredere și să livrăm calitate pentru a continua să câștigăm încrederea clienților noștri pe termen lung.”
Aseară, în cadrul primului eveniment UiPath Live, Daniel Dines a spus că ”în 2019 am plătit prețul pentru câteva mișcări îndrăznețe”. Detalii de la eveniment puteți afla din acest material.
“Automatizarea este un catalizator pentru schimbare, un motor al creativității și un mijloc de a crește productivitatea. Utilizând UiPath, putem să observăm tendințele și să descoperim noi oportunități de îmbunătățire a operațiunilor și a experienței angajaților”, a spus Max Cheprasov, Chief Automation Officer în cadrul Dentsu Aegis Network, o companie multinațională de media și comunicații de marketing digital.
”Avem în desfașurare o serie de inițiative foarte inovatoare și avansate din punct de vedere tehnologic, care ne vor transforma profund operațiunile de afaceri. Automatizarea crește potențialul uman, iar să ai angajați fericiți înseamnă clienți fericiți.”
“RPA și desktop automation sunt soluții inovatoare care ajută la furnizarea de valoare în întreaga companie,” a spus Shane Kokoruda, vicepreședinte pentru Enterprise Business Solutions la Eversource Energy.
“Am fost încântați să intram în parteneriat cu UiPath și să beneficiem de instrumentul lor de attended automation în centrele noastre de contact pentru a reduce timpul mediu de procesare, oferind în același timp o experiență mai uniformă clienților și angajaților. Așteptăm cu nerăbdare să beneficiem în continuare de ușurința de dezvoltare, implementarea simplificată și de scalabilitatea platformei UiPath.”
Dentsu Aegis Network și Eversource Energy sunt parte dintr-un grup în creștere de clienti care au intrat în comunitatea UiPath în 2019, inclusiv: Air Force Personnel Center (AFPC), AIS Thailand, Bank Mandiri, China Mobile, Cleveland Clinic, CrowdStrike, Cushman & Wakefield, Danone, Grupo SURA, Huatai Securities, Piramal Group, Transdev, Departamentul de Agricultura al Statelor Unite, sau Verizon.
De la o patformă de RPA rezilientă și ușor de folosit la o platformă end-to-end pentru hiperautomatizare, cele mai importante noutăți din 2019 includ:
- O platformă avansată pentru a adresa ciclul complet de automatizare end-to-end: Descoperire, Dezvoltare, Management, Operare, Angajament și Măsurare
- Operațiuni hiper-reziliente și îmbunătățite pe Platforma UiPath care să permită actualizări rulante și operațiuni neîntrerupte pe timpul actualizarilor care susțin din punct de vedere al arhitecturii compatibilitatea inversă cu activități, integrări și componente anterioare – oferind un avantaj substanțial din perspectiva costului total de deținere și utilizare
- Lansarea UiPath StudioX, un designer de automatizare no-code care continuă extinderea capabilităților premiate ale UiPath Studio către o categorie emergenta de programatori fără training de codare (citizen developers)
- Lansarea UiPath Cloud Platform pe baza experienței de ani buni de operare a unei Community Cloud cu utilizatori multipli, oferind contracte de management enterprise pentru operațiunile robotice ale clienților
- Introducerea UiPath AI Fabric și a noii capabilități AI drag-and-drop în UiPath Studio, permițând algoritmilor AI și modelelor de Machine Learning (ML) să fie convertite ușor în AI Skills în UiPath Orchestrator și să fie aplicate rapid la fluxuri de lucru de automatizare prin intermediul UiPath Studio. Specialiștii în Data Science pot interacționa cu modele ML, inclusiv rezultate și date de ieșire, prin integrarea cu orice platformă de data science
- Lansarea UiPath Process Mining și a UiPath Task Capture, în urma integrării achiziției ProcessGold și StepShot
- Lansarea UiPath Automation Hub (numit anterior Connect Enterprise Hub) să adune idei de automatizare pentru crowdsourcing și să formeze un hub de documentare IP a automatizării clienților
- Lansarea UiPath Action Center, un inbox care permite utilizatorilor de business să interacționeze cu operațiuni robotice, primul sistem de tip ‘human-in-the-loop’ cu roboți neasistați
- Anunțarea UiPath Insights, un nou dashboard real-time ușor de personalizat, care corelează rezultatele performanței de business cu operațiunile robotice
Angajament pentru pregătirea forței de muncă și educație
Prin intermediul UiPath Academic Alliance, platforma noastră de învățare online UiPath Academy și platforma de conectare UiPath Connect!, compania și-a luat angajamentul să instruiască, să califice și să recalifice toate generațiile de angajați pentru a se asigura că aceștia pot participa activ în era Automation First.