Tranzacțiile efectuate de persoanele cu vârste cuprinse între 25-54 ani reprezintă o pondere de 69.10% din totalul de comenzi înregistrate în intervalul analizat de vivre.ro, deși creșterea cea mai importantă a numărului de tranzacții a fost semnificativ mai mare pentru categoriile de vârstă 18-24 și 55-65+.

Anul pandemic i-a adus pe consumatorii Vivre mai aproape de dispozitivele mobile. În intervalul analizat, cea mai mare creștere de trafic a fost înregistrată pe telefoanele mobile, în procent de aproximativ 35%. Sesiunile de trafic au crescut și pe dispozitivele desktop, însă într-un procent semnificativ mai mic decât cel înregistrat pe dispozitivele mobile (+3%).

Anul precedent a generat și o tranziție accelerată de la plata în numerar, specifică perioadei de dinainte de pandemie, la plăți mai sigure, majoritar electronice. Astfel, procentul cumulat al plăților efectuate cu cardul, în cele nouă țări în care Vivre este prezentă a înregistrat o creștere de peste 144%.

În România, în topul categoriilor de produse cel mai des achiziționate în anul pandemic au fost decorațiunile, articolele și ustensilele de bucătărie, dar și mobilier și accesorii pentru baie.