Prin acest parteneriat, chatboţii DRUID vor fi capabili să preia comenzi şi să răspundă prin WhatsApp, cel mai utilizat canal de comunicare din lume.
Parteneriatul între DRUID şi Vonage (fosta Nexmo, Vonage API Platform), o companie care oferă soluţii de business în cloud specializată pe segmentul de comunicare de tip mesagerie, chat, social media, video sau voce, a venit în urma cererii tot mai ridicate din piaţa locală pentru asistenţi virtuali inteligenţi care să comunice prin WhatsApp.
În prezent WhatsApp are peste 1,5 miliarde de utilizatori în peste 180 de ţări şi este folosit pe scară largă în cadrul comunităţilor de business, datorită securităţii oferite de criptarea end-to-end a mesajelor, simplităţii şi varietăţii de conţinut – documente, foto, video.
Vonage oferă soluţii de integrare cu aplicaţii software (APIs) şi soluții de mesagerie, comunicații vocale și video, care permit întreprinderilor îmbunătățirea experienței de interacţiune cu clienții. Printr-o platformă complet integrată și un ecosistem de parteneri la nivel global, API-urile Vonage oferă o modalitate simplă și agilă organizaţiilor de orice dimensiune de a se integra cu soluția de afaceri WhatsApp. Astfel, asistenții virtuali DRUID pot oferi oricărui angajat, client, furnizor sau partener de afaceri acces la informații critice, printr-un canal de comunicare familiar si prietenos.
Ce va face DRUID?
Prin integrarea cu WhatsApp Business API, un chatbot DRUID va permite oricărui angajat, client, partener sau furnizor să discute şi să schimbe informaţii cu sistemele interne dintr-o organizaţie (ERP, CRM, BI) prin intermediul WhatsApp-ului. Utilizatorii vor putea aduce într-un mediu de comunicare comun şi familiar răspunsuri la cele mai complexe întrebări de business, prin tehnologii de tip AI (Artificial Intelligence), NLU (Natural Language Understanding), ML (Machine Learning) sau OCR (Optical Character Recognition).
”Acest parteneriat combină puterea platformei de comunicaţii API Vonage cu expertiza platformei de dezvoltare şi antrenare de asistenţi virtuali inteligenţi DRUID pentru a ajuta organizaţiile mari să-şi îmbunătăţească prin digitalizare experienţa consumatorilor şi performanţele financiare.” declară Mark Summerson, Global VP API Partners, Vonage.
”Parteneriatul cu Vonage reprezintă un pas major în strategia noastră de poziţionare DRUID ca un hub conversaţional modern. Adăugarea WhatsApp-ului, cu toate avantajele de securitate, localizare sau rată superioară de livrare a mesajelor, va aduce un plus de valoare tuturor organizaţiilor Enterprise care pun accent pe inovaţie, hiper-personalizare, simplitate şi confort prin tehnologie” declară Daniel Bălăceanu, Product Management Director DRUID.
Vonage (Nasdaq: VG) oferă comunicații unificate, centre de contact clienţi și API-uri de integrare cu aplicaţii de comunicare, construite pe cea mai flexibilă platformă de comunicații cloud din lume. Vonage deserveşte nevoile crescânde de colaborare, comunicare și experiență a clienților, pe toate canalele de comunicații.
Vonage Holdings Corp are sediul central în New Jersey, cu subsidiare în Statele Unite, Europa, Israel, Australia şi Asia.
DRUID este o companie de înaltă tehnologie care dezvoltă asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise. Datorită şabloanelor conversaţionale preconfigurate şi a tehnologiei proprietare NER, DRUID permite oricărei companii să proiecteze şi lanseze extrem de rapid asistenţi virtuali inteligenţi antrenaţi în conversaţii specifice pe roluri, procese, industrii.
În mai puţin de 1 an de la lansare, DRUID are deja clienţi ca Banca Transilvania, Raiffeisen Leasing, BCR Leasing, BRD, Asirom, DACRIS, ProTV, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, Farmaciile Dona sau Servier. Compania a demarat dezvoltarea unui ecosistem de parteneri de implementare şi pregăteşte lansarea operaţiunilor în SUA.