Fiecare startup are nevoie de un website. Sau măcar de un landing page. Asta e clar. Însă nu ai de unde să știi ce fac oamenii acolo, cu adevărat. Aici intervine TruConversion.

poza1

Aplicația, dacă se poate numi așa, este de fapt un compendiu de linii de cod. Dai copy paste în site și ești gata. În mai puțin de două minute, conform creatorilor. TruConversion va începe să înregistreze comportamentul utilizatorilor pe site, mai precis unde dau aceștia cele mai multe click-uri, ce categorii vizitează cel mai des etc.

poza2

Addon-ul folosește heatmaps, niște poze cu site-ul tău în care zonele cele mai ”click-uite” apar cu coloarea roșie. De asemenea, ai și înregistrări video ale diferitor utilizatori, pentru a vedea cel mai bine ce fac ei de fapt pe site, către ce se orientează, cum și unde mișcă săgeata de la mouse.

poza3

Poți chiar și să ceri feedback direct de la utilizatori, prin crearea de mici survey-uri, chestionare scurte și simple de completat. Și, cel mai important, truConversion este total gratuit. Nu există plan de subscribție, nu are tarife ascune, nici vreo variantă premium. Ca să nu mai spun că poate fi folosit să lucreze ăn tandem cu MailChimp și Google Analytics, printre altele.

poza4