Shop-by-Style este o metodă de selectare a hainelor în funcție de stil, spre deosebire de împărțirea clasică în tipuri de haine și accesorii (jachete, cămăși, pantaloni).

Site-ul www.bman.ro va permite utilizatorilor să acceseze direct categoriile din care vor să achiziționeze o ținută. Aceasta presupune selectarea unui outfit complet, de la încălțăminte până la cămașă și sacou. Alegerea produselor în funcție de stilul vestimentar permite chiar și clienților nefamiliari cu ultimele tendințe în modă să cumpere sau să completeze ținute într-un mod rapid. În plus, o pot face fără a apela la vreun stilist, inclusiv în cazul unor evenimente speciale cum ar fi nunta sau alte evenimente.

”Este motivul pentru care am lansat acest nou concept. Shop-by-Style este soluția concretă pentru toți cei care nu știu să își aleagă hainele potrivite, nu au timp să fie autodidacți și nici să facă prea multă cercetare în magazinele fizice dar și pentru cei care au ajuns la un statut dar nu au suficient timp să își completeze ținutele sau nu găsesc piese basic pentru a construi outfit-uri”, spune Vlad Tofan, fondator și director de creație BMan.

Aici puteți citi un interviu cu Vlad despre drumul de la un magazin tradional de haine bărbătești la online și acces la o piață globală.

În anul 2018, cifra de afaceri a magazinului BMan a crescut cu aproximativ 30%, iar cifra de afaceri a site-ului bman.ro a crescut cu peste 50%. După implementarea conceptului Shop-by-Style, BMan estimează o creștere a cifrei de afacere a site-ului cu 65% față de 2017.

Noile categorii dipsonibile pe site-ul www.bman.ro sunt Office Confort, Business, Basic, Casual Weekend, Smart Casual, Club&Lounge, Nuntă, Evenimente de zi, Ceremonie și Stil de sezon (Revelion, Crăciun, Paște). Cele mai căutate stiluri sunt cele Business, dar și ținutele Casual și de Nuntă. “Ne așteptăm să fie intens accesate de clienții Bman.ro și categoriile Basic și Outlet. Prima va cuprinde piese vestimentare care trebuie să existe în garderoba oricărui bărbat. Cum ar fi, de exemplu, o cămașă simplă, albă, sau o pereche de pantaloni clasici negri. Iar la secțiunea Outlet vor fi plasate, probabil, unele dintre cele mai căutat produse, cele la reducere, cele promoționale sau lichidările de stoc”, spune Vlad Tofan, fondator și director de creație BMan.

Magazinul online BMan s-a lansat în urmă cu doi ani pe piața din România din dorința de a le oferi bărbaților niște opțiuni la modă dar și corecte în materie de modă masculină. Business-ul online este extensia unui magazin de haine din Huși, județul Vaslui.

BMan.ro a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de un milion de euro, cu 110% mai mult față de anul anterior. Creșterea business-ului BMan s-a datorat investițiilor în noile categorii de produse, în dezvoltarea serviciului de “customer care” dar și în campaniile punctuale de marketing. Pentru finalul acestui an, BMan pregătește prima aplicație mobilă – Croitorul virtual - și lansarea platformei online BMan Club dedicata informării bărbaților cu privire la vestimentație, grooming și lifestyle.