Pentru a construi noua identitate care va susține comunicarea brandului în următorii ani, în toate cele 9 țări în care compania este prezentă, echipa Vivre a lucrat în parteneriat cu Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD).
Noua imagine pune accent pe întregul limbaj vizual, prin intermediul unui logo versatil și al unui sistem de culori care oferă o abordare dinamică pe toate palierele de comunicare. Scopul întregului upgrade vizual este să ofere consumatorului o nouă experiență în fiecare punct de interacțiune, diferită de cea anterioară.
Așadar, noua imagine presupune actualizarea tuturor platformelor Vivre atât la nivel vizual, cât și funcțional.
Vivre este una dintre cele 60 de companii românești care beneficiază în fiecare an de servicii de consultanță BERD, finanțate de Uniunea Europeană, prin programul Orizont 2020. Din totalul întreprinderilor beneficiare, 73% dintre acestea își cresc cifra de afaceri cu 32%, în timp ce 60% își sporesc productivitatea pe măsură ce se extind.
„Vivre face demersuri constante pentru a-și consolida viziunea modernă, de referință în piața online de home & decor. Actualizarea identității vizuale este un demers firesc, pe care toată echipa îl îmbrățișează cu interes și deschidere. Sunt bucuroasă că după eforturi comune și luni bune de lucru, vedem astăzi o nouă identitate de brand mai puternică și mai concisă. Încă de la început ne-am luat angajamentul de a oferi clienților noștri experiențe de cumpărare inedite, așadar am convingerea că întregul ecosistem Vivre va îmbrățișa cu entuziasm și încredere această schimbare”, a declarat Monica Cadogan, CEO și Co-fondator Vivre.
Mark Davis, director regional BERD România și Bulgaria a adăugat: „Noua identitate vizuală Vivre a fost dezvoltată ca parte integrantă a unei colaborări de doi ani, cu un consultant internațional pus la dispoziție de BERD. Suntem încrezători că actualizarea imaginii de brand va ajuta compania să își atingă obiectivul de a deveni un retailer online de referință în zona de home and deco”.
BERD este un investitor important în România. Până în prezent, Banca a investit 8,8 miliarde de euro în economia țării prin intermediul a 449 de proiecte. De asemenea, mai mult de 900 de companii au fost ajutate să se dezvolte prin proiecte de consultanță implementate cu sprijinul BERD.