Raportul este unul dintre cele mai importante instrumente care ajută companiile să evalueze și să selecteze platformele digitale potrivite pentru afacerile lor.

„Faptul că Gartner a inclus VTEX în rândul companiilor vizionare este o recunoaștere a eforturilor noastre pentru îmbunătățirea industriei prin soluții de comerț electronic și marketplace moderne, flexibile și scalabile”, spune Cristi Movilă, Growth Leader pentru Europa Centrală și de Est la VTEX. „Viziunea noastră este construită în jurul comerțului colaborativ și, pe măsură ce VTEX se extinde la nivel mondial, această valoare va continua să alimenteze modul în care ajutăm clienții B2B și B2C să crească”.

VTEX a câștigat clienți importanți în ultimul an, și-a îmbunătățit ofertele și a securizat investiția de 140 milioane de dolari pentru a finanța extinderea în America de Nord, Europa și Asia, fiind astfel propulsată în categoria „Vizionar” cu trei puncte forte evidențiate de Gartner:

Tehnologia platformei de marketplace a VTEX este integrată cu platforma OMS și platforma de comerț. Conform raportului întocmit de Gartner, acest lucru reprezintă un diferențiator clar, deoarece lansarea unui marketplace necesită adesea o integrare tehnologică separată, care implică costuri suplimentare semnificative.

Platforma VTEX conține multiple caracteristici pentru administrarea end-to-end a unei afaceri de comerț digital, inclusiv cele de management al comenzilor și fulfillment. Tocmai acest lucru face ca platforma să fie potrivită pentru a răspunde nevoilor unui număr crescut de organizații complexe, precizează Gartner în raport.

Cu o arhitectură modulară bazată pe microservicii, API-first, cloud native și headless, VTEX oferă clienților săi flexibilitatea de care aceștia au nevoie în dezvoltarea propriilor afaceri în orice condiții. În plus, la începutul acestui an, VTEX a lansat VTEX IO, o platformă de dezvoltare low-code, care permite utilizatorilor să personalizeze și să extindă capacitățile VTEX, crescând gradul de agilitate și accelerând inovarea.