Aceasta constă în 21.850.000 acțiuni comune clasa A, formate din 16.726.702 acțiuni comune clasa A, oferite de VTEX (inclusiv 2.850.000 acțiuni comune clasa A, rezultate din exercitarea opțiunii subscriitorilor de supraalocare) și 5.123.298 acțiuni comune clasa A, oferite de acționarii vânzători ai VTEX, în conformitate cu o declarație de înregistrare eficientă pe formularul F-1, depusă la US Securities and Exchange Commission („SEC”) la un preț de ofertă publică de 19.00 USD pe acțiune comună de clasă A. Startul tranzacționării acțiunilor la bursa din New York a avut loc pe 21 iulie 2021, sub simbolul „VTEX”.

VTEX intenționează să utilizeze veniturile nete din această ofertă în scopuri corporative generale, care pot include investiții pentru dezvoltarea de soluții software, produse sau tehnologii, investiții în extinderea internațională a operațiunilor sale, finanțarea viitoarelor fuziuni posibile, achiziții sau investiții în afaceri complementare și menținerea lichidității.

Fondată de Geraldo Thomaz (co-CEO) și Mariano Gomide de Faria (co-CEO), compania este recunoscută de International Data Corporation (IDC) ca fiind furnizorul de aplicații de comerț digital cu cea mai rapidă creștere timp de doi ani la rând. VTEX surprinde piața comerțului digital oferind o soluție compusă, conectată și completă pentru afacerile cu capacități multifuncționale, inclusiv comerț electronic, marketplace și gestionarea comenzilor (OMS).

„Epoca software-ului monolitic se apropie de sfârșit, în timp ce platformele conectate preiau treptat conducerea. VTEX se află în centrul acestei revoluții, ajutând afacerile să stimuleze transformarea comerțului digital și să construiască experiențe personalizate pentru clienții lor. VTEX este coloana vertebrală a ecosistemului de comerț digital cu o rețea de afaceri, consumatori, furnizori și parteneri în LATAM și acum extinde această viziune la nivel global. Credem că viziunea noastră unică de platformă conectată ne poziționează ca o alegere de top pentru companiile care vor să se transforme și să devină digitale” a declarat Geraldo Thomaz, co-CEO al VTEX.

Mariano Gomide de Faria, co-CEO al VTEX a adăugat: „VTEX deschide drumul pentru ca America Latină să devină punctul de referință la nivel mondial pentru comerțul digital enterprise. Această ofertă publică de listare marchează doar un alt pas în călătoria noastră, pe măsură ce continuăm să ne extindem amprenta globală, și reprezintă, de asemenea, o realizare uriașă pentru regiunea LATAM. Cu ajutorul listării publice, sperăm să inspirăm antreprenorii de pe piețele emergente să continue performanțele și să ridicăm ștacheta în industria software la nivel mondial".

În ultimul deceniu, valoarea pieței de comerț electronic a crescut la 3 trilioane de dolari și se estimează că se va dubla la 6 trilioane de dolari în următorii cinci ani, potrivit Insider Intelligence.

America Latină a fost regiunea cu cea mai rapidă creștere în comerțul digital din lume în 2020, cu o creștere de aproximativ 37% de la anla an, cu o penetrare de doar 6%, ceea ce reprezintă o oportunitate de creștere majoră. VTEX, care are operațiuni în 32 de țări, a fost furnizorul ales de numeroase companii din lista Fortune 500 în America Latină și devine acum furnizorul global de comerț digital pentru branduri de top, inclusiv Whirlpool, AB InBev și Motorola. VTEX conectează o rețea complexă de companii, consumatori, furnizori și parteneri pentru procesul de fulfillment și oferă o soluție unică, cu capacități complete out-of-the-box care asigură un time-to-revenue fără precedent, până la o serie de opțiuni de personalizare care permit companiilor să construiască experiențe unice pentru clienți, cu ușurință.