VTEX a creat o soluție de comerț unificat - care are serviciile anti-fraudă și de plată incluse - pentru a oferi un grad mai mare de eficiență și o performanță sporită în activitățile online și cele offline.

Prin intermediul integrării cu platforma financiară a Adyen, comercianții vor avea o perspectivă de 360º asupra clienților lor, având posibilitatea de a le personaliza experiența și de a permite colaborarea între echipe pentru o mai bună conexiune în toate punctele de interacțiune.

Accesul la toate datele într-un singur loc centralizat stimulează inteligența economică, permițându-le retailerilor să ia decizii informate și să faciliteze reconcilierea contabilă.

Conform raportului Forrester, Adyen poate aduce o creștere de 1,52% în ratele de autorizare ale comercianților, o scădere de 27% în chargeback și poate genera ROI de 186% în trei ani.

”VTEX s-a angajat să le ofere companiilor posibilitatea de a își gestiona întregul univers comercial prin intermediul unei platforme complete. Prin parteneriatul încheiat cu Adyen, creăm un spațiu all-in-one care le permite comercianților să vină în întâmpinarea clienților oriunde s-ar afla în procesul de cumpărare și să descopere noi oportunități de dezvoltare”, spune Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager în cadrul VTEX.

Cu noua soluție de comerț unificat a VTEX, utilizatorii vor beneficia de:

  • Securitate de ultimă generație: cu o singură platformă cu tehnologie de machine learning și o soluție anti-fraudă built-in, Adyen oferă rate de acceptare a tranzacțiilor mai mari.
  • Reducerea costurilor: prin înlăturarea părților terțe și prin crearea unui lanț valoric unic, cu servicii gateway, anti-fraudă și achiziționare incluse, toate cu un singur partener, precum și experiența unui endless aisle în același conector.
  • Mobilitate crescută în magazin: utilizatorii obțin mobilitate, având astfel o experiență de shopping mai simplă, cu terminale mobile de plată și cozi reduse la casa de marcat.
  • Baze de date simplificate: datele clienților vor fi consolidate atât cu achizițiile fizice, cât și cu cele online și vor genera informații esențiale pentru procesul de luare a deciziilor, care are drept rezultate îmbunătățirea experienței clientului și creșterea capacității de personalizare a ofertelor.

”Comerțul unificat nu mai e doar un trend, este o necesitate. Companiile trebuie să aducă frecvent inovații pentru a ține pasul cu nevoile și așteptările clienților. Prin adăugarea plăților în ecosistemul VTEX cu ajutorul Adyen, retailerii și companiile enterprise vor avea posibilitatea unificării tuturor canalelor într-o singură platformă, ușurând astfel procesele de gestionare și scalare”, spune Roelant Prins, Chief Commercial Officer în cadrul Adyen.