Înregistrează-te pentru webinarul de miercuri, 1 aprilie, de la ora 17.00 la acest link pentru a urmări în browser prin aplicația Zoom. Video-ul va fi disponibil live și pe pagina start-up.ro.


Coronavirusul a schimbat modul în care ne raportăm la business. Pe măsură ce au fost publicate noi ordonanțe militare pentru limitarea deplasării persoanelor în România, afacerile offline au fost închise. Astăzi mai sunt deschise supermarketuri și farmacii, iar restaurantele fac doar livrări. Pentru comercianții din multe zone ale economiei coronavirusul înseamnă un blocaj total al business-ului, iar online-ul poate fi o soluție.

eMAG a fost în atenția oamenilor de la începutul anului și funcționează în continuare la turație maximă. Pe lângă stocurile proprii, eMAG trebuie să aibă grijă și de comportamentul comercianților din marketplace, mai ales pe măsură ce unele produse sunt din ce în ce mai căutate sau sunt foarte rare.

Transmisiunea va fi live pe pagina de Facebook start-up.ro.

Vom discuta video cu Iulian Stanciu despre cum au arătat primele 3 săptămâni de izolare cauzată de coronavirus pentru business-ul său, ce categorii sunt în creștere, dar și care sunt în scădere. De asemenea, vom discuta și despre provocările comercianților din marketplace, câte magazine noi se listează pe platforma eMAG Marketplace și care sunt provocările logistice din această perioadă.

Iulian va vorbi și despre nișele în creștere în perioada aceasta, cum se pot adapta antreprenorii din comerț la această criză, dar și cum pot descoperi noi oportunități. În plus, vom lua și exemple din celelalte țări unde eMAG este prezent, cum ar fi Bulgaria, Ungaria sau Polonia.

Pentru a pune întrebări poți să o faci în formularul de mai jos. Sau pe site-ul sli.do intră și introdu codul #startupro

Discuția va fi transmisă live pe pagina de Facebook start-up.ro pe 1 aprilie, de la ora 17.00 și va dura o oră. Vom avea întrebări deschise de la public. Lasă întrebarea ta în formularul de mai jos de pe sli.do și vom răspunde în timpul transmisiunii.

Agenda discuției:

  1. Introducere și situația actuală de pe eMAG cu statistici după primele 3 săptămâni
  2. Nișele în creștere și cele cu scăderi substanțiale
  3. Măsuri de siguranță luate în depozitele eMAG și provocări logistice
  4. Asigurarea stocurilor în această perioadă
  5. eMAG Marketplace - statistici și utilitatea în această perioadă
  6. Trecere de la offline la online pentru micii producători
  7. Soluții pentru comercianți de la eMAG
  8. Așteptările de business pentru anul acesta
  9. Q&A public cu întrebări live pe pagina de Facebook start-up.ro și din formularul de pe sli.do