Am aflat de la el câteva detalii despre cum poți să ”păstrezi magia” în relația cu utilizatorii tăi.

”Trebuie să înțelegi mai întâi problema și apoi să găsești soluția potrivită. Customer experience este parte din soluție. Faci un MVP, înveți din el, trebuie să înțelegi că nu așa va arăta soluția ta finală. Trebuie să iei feedback și îmbunătățești mereu, să înveți mereu”, a precizat Yatsenko.

În curând vom publica și un interviu pe larg cu Vlad Yatsenko, cofondator și CTO Revolut.

Compania cu sediul în Londra are peste 4.000.000 de utilizatori în Europa și a obținut finanțări în valoare totală de 336 milioane de dolari de la investitori cunoscuți precum Index Ventures, Balderton Capital, Ribbit Capital sau DST Global. Peste 10.000 de utilizatori își deschid noi conturi Revolut în fiecare zi.

Cum faci să înveți mereu și să reușești să atragi zilnic acest număr de persoane?

”Ca pași sunt mereu diferiți și pot fi moduri diferite. Cum ajungi la soluție este secundar. Trebuie să definești clar care este problema de la care pleci. Nicio problemă nu este soluționată 100%, vei itera mereu, dar e important să iei feedback rapid pentru ceea ce faci. Dacă ai 70% feedback, poți să continui dezvoltarea. La noi, fiecare persoană care lucrează la produs este pasionată de ceea ce face. Vrem să rezolvăm o problemă și avem această dorință de a face lucrurile bine. Fii obsedat de utilizatorii tăi, de ce au nevoie”, a mai spus cofondatorul Revolut.

Recent, Revolut a aniversat un an de prezență oficială pe piața românească.

Revolut a ajuns la un sfert de milion de utilizatori la nivel local la un an de la lansarea oficială în țara noastră, un număr de 12 ori mai mare față de luna mai a anului 2018.

România urcă astfel pe locul al doilea în topul piețelor cu cea mai rapidă creștere, după Marea Britanie, și este cea de a cincea piață Revolut în Europa ca număr de utilizatori, după Marea Britanie, Franța, Polonia și Irlanda.

Peste 250.000 de români folosesc serviciul digital oferit de Revolutpentru a-și gestiona mai bine banii. Fintech-ul britanic a înregistrat o creștere record pe piața locală, deschizând în prezent peste 1.200 de conturi pe zi.