Începând din 14 mai, parcarea Aeroportului Internațional “Avram Iancu” din Cluj-Napoca devine prima din țară care acceptă plata serviciilor digital, printr-o aplicație pentru dispozitivele mobile. GOTO Parking, administratorul parcării, împreună cu soluția de parcări yeParking, deschid acest beneficiu tuturor șoferilor care accesează parcarea.

”În această perioadă, în care necesitatea limitării interacțiunilor nenecesare este tot mai pregnantă, ne bucurăm să venim cu această formă de plată sigură și comodă pentru șoferi. Noua opțiune din aplicație completează planurile yeParking de a oferi comunității sale o gamă cât mai variată de opțiuni de parcare, precum și cele mai eficiente metode de accesare a acestora. Pe această cale dorim să ne oferim deschiderea în a colabora cu operatorii şi administratorii de parkinguri, pentru a oferi comunității soluții alternative de accesare și plată a parcării, astfel încât conducătorii auto să poată efectua aceste operațiuni având siguranța folosirii propriilor telefoane mobile”, a declarat Mihai Lodoabă, cofondator și CEO yeParking.

yeParking poate fi instalată, în mod gratuit, pe ambele sisteme de operare, iOS și Android, iar plata pentru parcarea administrată de GOTO Parking la aeroportul din Cluj-Napoca se poate efectua prin simpla scanare a cardului de acces eliberat la intrare.

Pe lângă opțiunea de plată a parcării de la aeroport, utilizatorii pot descoperi și cea mai mare comunitate de parksharing din România. Harta interactivă oferă, în timp real, acces la sute de locuri de parcare libere din Cluj, Brașov și din alte orașe mari din țară, distribuite de proprietari. Iar dacă se alătură lor, distribuindu-și informațiile privind parcarea, vor avea numai de câștigat.

Activitatea din comunitate nu rămâne nerăsplătită. Membrii activi primesc pK (parkCoins), cu care pot diminua costul parcării sau pot debloca discount-uri la o listă de parteneri, care este în continuă creștere.

Necesitatea unui sistem modern de gestionare a parcării Aeroportului Internațional „Avram Iancu” Cluj era uriașă. Doar în 2018, aproape 2,8 milioane de pasageri au aterizat sau au decolat de aici. Iar numărul lor crește de la an la an.

”Plata direct de pe telefon a serviciilor oferite de GOTO Parking se înscrie într-un proiect mai amplu al nostru, prin care încercăm să venim în întâmpinarea dorințelor clienților noștri. În mai puțin de un an, am reușit să schimbăm multe aici, am simplificat accesul în parcare și am fluidizat traficul. Această soluție este o continuare firească a evoluției parcării, o completare pe măsura îmbunătățirilor pe care le-am făcut în mod constant și pe care le continuăm. Soluțiile digitale nu mai reprezintă o posibilă opțiune viitoare, ele fac astăzi parte din viața noastră și au devenit aproape obligatorii, fiind adoptate de tot mai mulți cetățeni”, a declarat Adrian Lotrean, administrator GOTO Parking.