Platforma Mirro s-a lansat anul trecut, în urma unei investiții de 1 milion de euro, și este rezultatul unei experiențe de peste 17 ani a companiei Zitec ca angajator de top în industria IT. Prin folosirea Mirro, membrii echipelor care lucrează de la distanță, și nu numai, au acces la un birou digital unitar, legat printr-o platformă accesibilă și inovatoare. Astfel, utilizatorii sunt mult mai ușor conectați unii cu ceilalți, aliniați la obiectivele companiei și permanent încurajați să ceară și să ofere feedback în timp real pentru a evidenția aspectele pozitive ale unui proiect sau sugestii de îmbunătățire.

Aplicația Mirro pune accent atât pe performanța fiecărui membru al unei echipe, cât și pe interacțiunea între colegi, oferind o perspectivă de ansamblu asupra evoluției fiecărei persoane încă din momentul în care se alătură organizației.

În același timp, Mirro acoperă și funcționalități administrative din zona resurselor umane precum gestiunea contractelor de muncă și a documentelor aferente, istoricul angajatului, adeverințe sau situația concediilor.

De la începutul anului, numărul de utilizatori ai Mirro.io a înregistrat o creștere de 300%, aplicația fiind utilizată în prezent de companii românești și străine precum: FreeNow, 7card, NETOPIA Payments, AdoreMe.com, Moore Stephens, CCL Industries, RefundIt, JustClick Media, sau VodWorks.

Odată cu lansarea pe platforma Product Hunt, aplicația Mirro va intra într-un proces de votare activ până joi, 8 octombrie 2020, ora 10:00.

În urma sesiunii de votare, cele mai populare soluții vor beneficia de oportunitatea de a fi promovate direct unei comunități prolifice de antreprenori. Votul pentru soluția dezvoltată de Zitec poate fi realizat accesând acest link.

„Lansarea la nivel internațional a aplicației Mirro a venit în mod firesc, mai ales în contextul actual în care activitatea celor mai multe echipe din companii se desfășoară la distanță. Este o oportunitate să promovăm know-how-ul românesc pe Product Hunt, o cunoscută platformă de resurse din domeniul tech, accesată zilnic de o comunitate activă de antreprenori în căutarea celor mai bune soluții pentru îmbunătățirea activității companiilor lor. În prezent, continuăm dezvoltarea aplicației, integrând noi soluții pentru nevoile pe care le identificăm pe parcurs, atât în echipa noastră, cât și în celelalte echipe din companiile care au adoptat Mirro”,a declarat Simona Lăpușan, co-fondator și COO Zitec.

În ultimele luni, echipa Zitec a completat soluția cu mai multe rapoarte și grafice care oferă informații utile despre distribuția echipei pe diverse criterii, distribuția concediilor și a salariilor, ceea ce ajută companiile să aibă o privire de ansamblu și să analizeze în mod obiectiv datele legate de administrarea de personal. Investiția continuă în zona de onboarding oferă posibilitatea unui setup în numai câteva ore pentru o soluție B2B completă, față de o durată de zile sau chiar săptămâni întregi, cum este cazul unor aplicații similare.

Pentru a facilita folosirea unui set complet de aplicații, Mirro este integrat cu soluții precum Google Calendar sau Outlook, iar autentificarea utilizatorilor se poate face prin Single Sign On.

Totodată, fiind o soluție Software as a Service (SaaS), Mirro nu necesită instalare, putând fi accesată direct din browser, de pe orice fel de dispozitiv, inclusiv mobil, iar potrivit reprezentanților companiei, acest lucru este cu atât mai util în contextul lucrului de acasă. În plus, Mirro beneficiază de tehnologia cloud-computing Microsoft Azure care asigură un nivel de securitate ridicat și o protecție avansată a datelor.