Finlandezii de la Bonusway.com și-au făcut intrarea pe piața autohtonă după achiziția Cashout.ro (care a devenit în acest moment Bonusway.ro), un proiect pe segmentul de programe de loialitate dezvoltat de Internet Corp. Astfel, Bonusway.com va oferi cashback la achiziții din țară, finlandezii urmărind ca, în timp, 25% dintre eShopperii români să profite de acest serviciu, scrie wall-street.ro.

cashout tranzactie bonusway romania internet corp

Bonusway.com este prezent în cinci țări - Finlanda, Suedia, Danemarca, Turcia, Rusia -, la care se adaugă operațiunile din România, care vor fi pornite în curând. Compania are circa 1,4 milioane de utilizatori și aproximativ 4.000 de comercianți parteneri.

Platforma internațională trimite mesaje targetate, personalizate, pentru utilizatori, bazându-se pe comportamentul acestora. În acest fel, compania vine cu plus valoare, pe lângă facilitățile deja oferite de Cashout.ro.

“România are, în prezent, câteva milioane de consumatori care cumpără online. Consideram că s-ar putea ajunge ca 10 milioane de români să cumpere de pe Internet. Avem în plan să creștem organic în piață, astfel încât cel puțin 25% din eShopperii români să primească cashback și, per total, să aibă o experiență mai plăcută de achiziție”, spune Lasse Järvinen, cofondator, CFO și președinte al board-ului companiei finlandeze.

Potrivit acestuia, compania va pune accent la nivel local și pe facilitățile sociale ale platformei. Astfel, utilizatorii vor putea să se conecteze cu alți cumpărători prezenti pe Bonusway, împartășind ponturi, oferte.