Pe 13 octombrie, METRO încurajează oamenii să susțină activ afacerile preferate, alegând produsele și serviciile favorite prin achiziționarea acestora.

Fiecare antreprenor își poate înscrie afacerea și serviciile pe care le oferă pe platforma www.ziuaafaceriitale.ro și va avea vizibilitate în mediul online prin afișarea lui în Google Maps, un lucru crucial pentru afacerile independente în aceste vremuri dificile.

Fie că este vorba de restaurantul cu specific italian din apropierea casei, cafeneaua din cartier sau magazinul non-stop de la colț, locațiile pe care le vizităm des, afacerile independente contribuie la dezvoltarea societății în fiecare zi. Tocmai de aceea, în anul 2016, METRO a lansat Ziua Afacerii Tale pentru a sărbători antreprenorii într-un mod cu totul special: în fiecare an, în a doua zi de marți a lunii octombrie, compania promovează si susține afacerile independente.

”Contextul actual ne-a oferit oportunitatea să sărbătorim contribuția antreprenorilor în societate și mai ales rezilienței de care au dat dovadă în aceste vremuri dificile. Indiferent că este vorba de un serviciu de livrare de calitate înființat de la zero, de aprovizionarea persoanelor cu necesarul zilnic în timpul perioadei de izolare sau de oferirea de soluții creative pentru diferite servicii pentru a depăși situația de criză, afacerile independente și-au dovedit importanța în viața de zi cu zi în comunitatea locală, dar și la nivelul întregii societăți”, spun oficialii METRO.

Pandemia de coronavirus a împins anumite industrii într-o criză existențială. Sub restricțiile de igienă și distanțare socială, restaurantele, magazinele și saloanele de înfrumusețare au fost nevoite să se reinventeze, au avut nevoie de un nou start. Revenirea la normalitate și, prin urmare, la vânzările obținute înainte de pandemie, încă nu sunt posibile. Numeroși antreprenori din întreaga lume au nevoie de sustinere pentru a-și putea menține afacerea pe piață.

Prin alăturarea la inițiativa #oneforyou pe rețelele sociale, clienții își pot arăta aprecierea fata de afacerile lor preferate, iar antreprenorii pot vinde mai mult. Demersul are în spate un mecanism simplu: oamenii cumpără produsele preferate în cantități mai mari, ca atunci când urmează să se întâlnească cu cei dragi, și postează apoi o fotografie cu hashtag-ul #oneforyou, dând tag prietenilor alături de care ar vrea să fie. Inițiativa #oneforyou își propune să aducă prietenii împreună și are scopul de a încuraja interacțiunea online și de a-i motiva să împărtășească astfel de momente pe social media.