Cei peste 12.000 de utilizatori au trimis 18,6 milioane de click-uri către magazinele online din 2Performant, care s-au concretizat într-un număr total de 393.000 de vânzări online, a căror valoare s-a ridicat la 21,6 milioane de euro, excluzând TVA, o apreciere cu 49% în comparație cu T2 2021, și care au generat comisioane de 1,35 milioane de euro, în creștere cu 44% față de al doilea trimestru din 2021.

„Suntem extrem de mulțumiți de evoluția indicatorilor cheie din al doilea trimestru al acestui an, printre care numărul de utilizatori, valoarea vânzărilor, precum și comisioanele pentru afiliații noștri. Există semne că piața de e-commerce pierde din tracțiunea câștigată în perioada pandemiei, însă în acest context, observăm cum conceptul nostru de gamificare a marketingului nu numai că bate tendința pieței, dar oferă și randamente superioare afiliaților noștri, precum și advertiserilor. În primele 6 luni am depășit deja 42 de milioane de euro ca vânzări generate pentru clienții noștri, ceea ce ne face încrezători că în tot anul 2022 putem depăși pentru prima oară pragul de 100 de milioane de euro pe acest indicator important. Astfel, previzionăm că serviciile de marketing afiliat vor avea un rol din ce în ce mai important în cadrul procesului de e-commerce, ceea ce va îmbunătăți și eficientiza promovarea retailerilor în mediul online. Pe lângă rezultate, nivelul de transparență pe care îl oferim în această relație dintre afiliați și advertiseri este de neegalat. Continuăm să lansăm inițiative și concursuri care aduc valoare adăugată întregului ecosistem. Aceste inovații pot fi observate în indicatorii cheie pe care îi raportăm astăzi și se vor reflecta ulterior și în rezultatele pentru S1 2022, pe care le vom raporta la sfârșitul lunii august,” a declarat Dorin Boerescu, Președinte al Consiliului de Administrație și CEO al 2Performant.

În al doilea trimestru din 2022, valoarea medie a vânzărilor (fără TVA) prin intermediul platformei 2Performant a fost de 55 de euro, o creștere cu 9% față de T2 2021, iar rata de conversie a fost de 2,1%, o apreciere cu 5% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri a fost de 7,24 euro, o variație pozitivă de 12% prin raportare la anul anterior, în timp ce randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a fost de 16, înregistrând o ușoară creștere față de al doilea trimestru din 2021.

Principalele categorii de produse vândute în al doilea trimestru din 2022 au fost: Modă, Cărți & Filme & Muzică, Farmaceutice, Beauty, Electronice IT&C, Jucării și Produse pentru copii, Casă & Grădină, Sporturi & Outdoors, Sănătate & Îngrijire Personală și Produse pentru animale de companie. În perioada analizată, primii zece clienți ai 2Performant, conform valorii comisioanelor, au fost: Elefant, Answear, DY Fashion, FashionDays, Somproduct, Nichiduță, ePantofi, NeaKaisa, Cărturești și StarShinerS.

2Perfomant este listată pe piața AeRO începând cu 9 decembrie 2020, iar din octombrie 2021, acțiunile 2P sunt incluse în indicele BET-AeRO dezvoltat de Bursa de Valori București pentru această piață. În 2021, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 25,7 milioane de lei, o creștere cu 27% față de 2020. Pentru 2022, 2Performant vizează o cifră de afaceri de 34,9 milioane de lei, o majorare cu 35% comparativ cu 2021.