Factory Bootcamp este un eveniment de două zile dedicat antrenamentului intens al antreprenorilor la început de drum care vor să-și finanțeze afacerea. Te poți înscrie pentru ediția din 17-18 mai acum.
Înscrierile sunt gratuite și căutăm 25 de antreprenori și antreprenoare. O poți face în 4 minute la acest link. Sunt ultimele zile de înscriere.
Cine este Ioana Maxim?
Ioana Maxim este Strategic People Partner pentru divizia comercială la Pleo și HR mentor & trainer la Școala de HR.
Lucrează de 14 ani în medii internaționale și a ajutat diverse companii de tip startup, scaleup și corporate din UK și Europa să-și dezvolte organizațiile prin oameni și proiecte strategice în zona de people & culture.
Mai avem doar câteva locuri disponibile. Înscrie-te gratuit la Factory Bootcamp aici.
De la Ioana Maxim, mentor la Factory Bootcamp pe 17-18 mai, vei afla câteva lucruri importante:
- Cum alegi primii oameni care să se alăture în firmă ca angajați?
- Management de echipă în creștere
- Leadership
- Cum duci viziunea de la tine ca fondator sau fondatoare la angajați?
- Cum poți să-i motivezi atunci când afacerea este mică?
- Cum poți atrage oameni buni alături de tine?
Sfaturile Ioanei Maxim - mentor de leadership și HR
- Prioritizează-ți propria sănătate - fizică, mentală, emoțională. Să începi un nou business îți va consuma mult din energie, resurse și te va ține prins 24 din 24, dar este bine să realizezi că a fi "always on" nu este o strategie sustenabilă pentru viitorul îndelungat și trebuie să ai și o strategie de personal wellbeing bine pusă la punct.
- Legat de primul punct, outsource and delegate: ce se poate, unde se poate. Nu trebuie și nici nu poți să le faci pe toate. Exemple de arii din business care pot fi externalizate: payroll, HR, branding, marketing, social media, contabilitate. De multe ori este mai bine să lași unele lucruri pe mâna specialiștilor, mai ales dacă nu ai cunoștințe solide în domeniu.
- Setează o viziune de leadership comună cu echipa ta, oricât de mică ar fi ea - o cultură organizațională sustenabilă se bazează foarte mult pe tonul și direcția date de founder.