Lansat în urmă cu zece ani, conceptul KEN Academy a fost accesat de aproape 4.000 de copii din România, elevi cu vârsta cuprinsă între 7 și 13 ani care au ales să dobândească abilități de viitori antreprenori.

Pe parcursul celor 10 ani de activitate, programul românesc de educație antreprenorială, a dezvoltat soluții care îi ajută pe copii să își dezvolte pe lângă abilități antreprenoriale și un stil de gândire independent și inovator.

Business prin joc și joacă

KEN Academy este primul program de educație antreprenorială și financiară creat și dedicat copiilor din România, lansat în regim de pilot în anul școlar 2012 -2013, de Liviu Lepădatu, antreprenor cu experiență în IT și real-estate și Carmen Iorgulescu, psiholog și trainer. Prima serie de cursanți KEN a numărat 18 elevi cu vârsta cuprinsă între 7 și 13 ani ai căror părinți doreau să-i ajute să-și dezvolte abilități extra-curriculare. La zece ani de la lansare, numărul elevilor KEN a crescut de mai bine de aproape 20 de ori, depășind 300 de cursanți într-un an școlar.

Pentru viitor, KEN Academy ia în calcul accelerarea dezvoltării în viitor, pe plan intern și internațional, prin intermediul francizei.

După doi ani de la lansare, KEN Academy a atras primul partener, Banca Transilvania, cunoscută drept ”banca întreprinzătorilor români”. De-a lungul timpului, programul a avut o creștere organică de 15-30% în fiecare an școlar.

Cursurile programului se desfășoară pe parcursul unui an școlar, sunt opționale și pot fi accesate atât online cât și offline. Pe parcursul programului educațional, elevii dobândesc cunoștințe financiare și de business, abilități antreprenoriale și de comunicare, învață să gândească, să ia decizii și să acționeze ca antreprenori.

Viitorul sună a francizare

Pandemia declanșată în 2020 a reprezentat și a fost valorificată ca o oportunitate de creștere și dezvoltare a programului KEN Academy, a fost momentul în care fondatorii programului au decis să deschidă și mai larg porțile, prin deschiderea accesării online a cursurilor și lansarea unui program gratuit destinat tuturor copiilor din România. Astfel, KEN și-a completat seria modulelor consacrate și a taberelor KEN Business Camps și a creat premisele dezvoltării la nivel național și internațional.

”KEN Academy este un program care s-a autofinanțat încă de la început. Costurile pentru program pe parcursul unui an școlar sunt cuprinse între 3.200 și 5.500 Ron, pentru fiecare cursant, în funcție de programul ales și ne bucurăm să vedem că de la un an la altul cererea crește. De aceea, luăm în calcul ca în viitorul apropiat, să accelerăm extinderea programului, atât pe piața românească cât și internațională, iar soluția la care ne gândim este dezvoltarea prin intermediul francizei”, a adăugat directorul executiv KEN Academy.