În toată această perioadă la Apollo111 Teatrul s-au pus în scenă 15 producții de teatru proprii și co-produse, și s-au jucat peste 100 de reprezentații ale spectacolelor care au adus în sala de teatru mai mult de 10.000 de spectactori, un record pentru un teatru independent. Clubul din Apollo111 a organizat 300 de petreceri unde au fost prezenți peste 140.000 de oameni, în cadrul a 15 petreceri concept.
În doar șase ani de la înființare Apollo111 a devenit un reper pentru industria culturală și creativă nu doar din București, ci și din întreaga țară, dar s-a și conturat ca un spațiu neconvențional interesat de promovarea tinerilor artiști sau a celor aflați la debutul carierei lor, fie că vorbim de regizori, producători, actori sau DJ.
Printre cele mai de succes spectacole jucate la Apollo111 Teatrul se numără Medea’s Boys care a ajuns deja la cea de-a 50-a reprezentație, în regia lui Andrei Măjeri, unul dintre cei mai talentați și tineri regizori de teatru din România, dar și alte spectacole precum Disco’89: Cele 7 morți ale Mihaelei Runceanu (r. Catinca Drăgănescu), Taximetriști și Sara / Mara (r. Bogdan Theodor Olteanu).
De asemenea Apollo111 s-a impus rapid ca fiind unul dintre cele mai efervescente și nonconformiste cluburi de noapte din România, promovând concepte noi de petreceri precum Dirty Disco cu Eugen Rădescu, dar fiind și printre primele cluburi mainstream din țară care organizează în mod regulat petreceri cu tematică LGBTQIA+ și drag shows.
În plus Apollo111 a găzduit în ultimii ani numeroase dezbateri și evenimente importante precum Superscrieri, Vast & Curious, I love Failure, Festivalul Les Films de Cannes a Bucarest, Sustainable Future și Gala Premiilor Sofia Nădejde, printre altele.
La aniversarea celor șase ani de existență Apollo111 vine cu o serie de noutăți menite să contribuie și mai mult la promovarea tinerilor artiști, dar și să îmbunătățească experiența culturală a oamenilor care îî trec pragul, și per total să contribuie la creșterea consumului de cultură.
„Pandemia a fost o perioadă în care am ajuns să ne chestionăm rolul, misiunea, modul în care privim cultura și necesitatea ei, felul în care vrem să o facem. Pariul nostru este că putem să construim o instituție culturală bazată pe contribuții private mai ales că avem un public tânăr, colaborăm strâns cu administratori de afaceri culturale de succes, și vrem să investim în soluții și idei inovatoare. Avem o echipă nouă, suntem mai motivați și desigur suntem convinși că Apollo111 este și va fi în centrul unei reforme culturale”, declară Bogdan Dumitrache, directorul general al Apollo111.
Din 2023 Apollo111 Teatrul va organiza un concurs de dramaturgie în cadrul căruia se vor monta spectacole scurte, de maxim o oră, cu maxim cinci actori, dar și un cenaclu de dramaturgie organizat lunar cu autori care propun 10 minute dintr-un text dramatic.
Vor fi organizate și conferințele Apollo111, un TedX cultural pe teme legate de artă și cultură, și vor fi produse seriale de teatru cu câte șase episoade pe an, fiecare episod cu un număr fix de reprezentații.
Din programul viitor al teatrului se numără spectacole precum Richard III. Royal Slang (r. Andrei Măjeri), Shopping and Fucking de Mark Ravenhill, Scene din viața familiei Stuck (r. Irisz Kovacs), dar și Teo și Emi trăiesc istorie, după un text de Alexandru Mircioi.
Și clubul Apollo111 va beneficia de un upgrade, în special în zona de experiență vizuală prin adaugarea mai multor instalații video, printre care și o instalație de augmented reality, toate având rolul de a transforma complet nopțile petrecute în Apollo111.