Pe lângă bani, fondul de investiții le poate pune la dispoziție startup-urilor aflate la început de drum și o echipă formată din nouă persoane – oameni de marketing, designeri, developeri, sau oameni de HR.
Forward Partners caută mai ales startup-uri care au produse pe segmentul de e-commerce, sau vor să creeze marketplace-uri, însă pe lista investițiilor actuale se află domenii diverse (marketing, travel, publishing, health, fashion, servicii, logistică). Potrivit unor informații anterioare apărute în presa internațională, fondul va susține 48 de startup-uri până prin 2020, iar suma pe care o oferă variază de la 250.000 de lire sterline la 750.000 de lire sterline.
Până în acest moment (fondul a fost lansat în 2014, printre fondatori aflându-se Martyn Holman, un fost om de vânzări în cadrul Google, și Nic Brisbourne, un investitor în zona de tehnologie cu o experiență de peste 15 ani), Forward Partners a investit în startup-uri precum Lost My Name (cărți pentru copii), Zopa (activ în fintech), Lexoo (legal), Makers Academy (înveți să codezi în doar 12 săptămâni), Loyalty Bay (un marketplace care conectează oamenii de advertising cu afacerile B2C).