Pandemia i-a făcut pe 27% dintre cei chestionați să fie mai atenți la nevoile patrupezilor lor, astfel vedem că din ce în ce mai mulți antreprenori lansează soluții care să crească calitatea vieții animalelor de companie și, implicit, și pe cea a stăpânilor săi.
Dintre business-urile dedicate animalelor de companie, o analiză recentă prezintă care este comportamentul bucureștenilor când vine vorba de îngrijire și răsfăț pentru animalele de companie.
Trei sferturi dintre cei care merg la salon recunosc că nu ar putea să ofere pe cont propriu o îngrijire specializată animalului lor de companie
Ce caută bucureștenii de la un salon de îngrijire canină
Conform analizei, cele mai frecvente motive pentru care bucureștenii preferă să externalizeze serviciile de îngrijire ale animalelor de companie sunt:
- faptul că nu ar putea să ofere o îngrijire specializată pe cont propriu, acasă (74,2%)
- dorința de a-și răsfăța animalul de companie și de a-i oferi ce e mai bun (56,3%)
- nevoia de a eficientiza timpul și efortul alocate cu îngrijirea animalelor (19,5%)
- dorința de a-și lăsa animalul pe mâinile personalului specializat, ca urmare a faptului că acesta are un comportament mai dificil (de exemplu, este temător sau agresiv, valabil pentru 10,9% dintre cei chestionați).
Pe lângă serviciile de bază (tunsul și spălatul), câștigă teren periajul dentar și tratamentele SPA
Serviciile la care apelează cel mai des stăpânii de animale din București sunt tunsul (93%), spălatul (82%) și vidarea glandelor (53,1%), urmate de servicii care încep să atragă din ce în ce mai mulți posesori de patrupezi, cum ar fi: periajul dentar (25,8%), descâlcitul (24,2%) și chiar tratamentele SPA (16,4%). Indiferent pentru ce servicii ar opta, locuitorii Capitalei declară în unanimitate că folosirea de produse profesionale, special concepute pentru îngrijirea animalelor, este extrem de importantă pentru ei.
Pe de altă parte, există și o cerere din ce în ce mai mare pentru servicii mai sofisticate, cum ar fi aromaterapia, masajul relaxant, tratamentul pentru pernițe, toate parte din segmentul SPA. Asta ne indică o evoluție și profesionalizare a pieței în care activăm”, a declarat Andreea Darbouli, co-fondator Lofty Pets.
Impactul pandemiei a creat o comunitate de stăpâni de animale în care 48% dintre ei au simțit nevoia să-și răsfețe mai mult animalul, în timp ce 44% au petrecut mai mult timp cu el și, ca urmare, și-au dorit să-l vadă constant bine îngrijit.