Care sunt principalii factori care asigură creșterea unei companii bazate pe tehnologie și de ce FRUGAL este un mod de operare ideal pentru creștere, aceastea sunt doar câteva dintre ideile pe care Aastha le împărtășește cu noi în interviul de aici.

Prow Conference, singurul eveniment dedicat dezvoltării de produs din vestul României, aduce la ediția din acest an peste 20 speakeri care sunt experți în domeniu la nivel global. Evenimentul se desfășoară pe 26 si 27 octombrie, la Timișoara, de-a lungul celor doua zile cei interesați de dezvoltarea și managementul produsului având ocazia să participe la conferință, dar și la workshopuri.

Unul dintre vorbitori este Aastha Yadav, senior strategy leader la Bolt, cu experiență de consultanță de top de la Bain & Co. Acum conduce strategia globală de produs la Bolt, inclusiv strategii în jurul noilor produse, lansare de hypergrowth, extindere, optimizare și design organizațional.

În prezent, Aastha conduce o echipă responsabilă cu stabilirea direcției pe termen lung a companiei Bolt și cu identificarea de noi oportunități de creștere și optimizare. Cu o vastă experiența în consultanță în management, produs și strategie, Aastha oferă sfaturi și strategii de creștere startup-urilor.

Bolt are peste 150 de milioane de utilizatori în peste 45 de țări și peste 500 de orașe din Europa și Africa. Compania își propune să accelereze tranziția de la mașinile personale la mobilitatea tip ridehailing, oferind alternative mai bune pentru fiecare domeniu de utilizare, transport la cerere, mașini și scutere electrice pentru închiriere, produse alimentare și livrări de alimente și non-alimentare. Compania este lider de piață în România, Bolt operând în peste 25 de orașe,

Am avut ocazia să discutăm cu Aastha înainte de panel-ul ei de la eveniment și să aflăm cum poate tehnologia să faciliteze creșterea durabilă și cum face BOLT?

Iată câteva concluzii din discuția noastră, în materialul în engleză disponibil aici.