Astăzi, adidas prezintă evoluția pe termen lung a atitudinii sale de brand - Impossible Is Nothing. Povestită în stilul documentar al filmărilor de acasă, seria oferă o parte nevăzută până acuma unora dintre cele mai urmărite personalități din lume, activată printr-o narațiune puternică oferită de prieteni sau colegi sportivi și animată prin filmări de arhivă.

Pentru adidas, Impossible is Nothing este un mod de a vedea lumea prin posibilități, când alții văd doar imposibilul. Este o atitudine împărtășită de comunitatea și partenerii săi.

Prezentând momente intime nevăzute anterior, seria urmărește personalități care au marcat cultura și lumea sportului, arătând modul în care optimismul și determinarea le-au modelat viața. Explorând viitorul pe care și l-au imaginat ei înșiși, văzând posibilități și transformându-le în realitate, seria îi celebrează pe pionierii care au făcut istorie pe o scenă globală. Mai important, își propune să îi inspire pe ceilalți să vadă și să-și urmărească propriile posibilități împuternicite de această colecție de povești foarte umane, ca o demonstrație puternică a ceea ce poate realiza optimismul.

Beyoncé a văzut posibilitățile în a ne invita pe toți să ne găsim vocea. Să folosim platforma ei ca scenă pentru a sărbători diferențele noastre cu toți oamenii.

Siya Kolisi, primul căpitan de culoare al echipei sud-africane de rugby, a văzut posibilitățile în a-și conduce națiunea către victorie la Cupa Mondială din 2019, asigurând o victorie care s-a întins dincolo de terenul de rugby din Japonia și a atins inimile tuturor sud-africanilor.

Tiffanny Abreu, prima femeie trans care a jucat în Superliga Braziliană de Volei, a văzut posibilități în a reveni pe teren după cinci ani de pauză și, mai important, de a ne inspira pe noi toți să ne îmbrățișăm propriile identități și să fim noi înșine cu curaj și autenticitate.

Demonstrând modul în care această atitudine trăiește în ADN-ul adidas, mai multe dintre filmele seriei explorează ce înseamnă acest lucru pentru un design inovator - reimaginând un pantof de record mondial la alergare pe distanță lungă prin adizero Adios Pro sau cum să ajute la eliminarea deșeurilor de plastic în colaborare cu CEO-ul lui Parley, Cyrill Gutsch.

Brian Grevy, Membru al Comitetului Executiv, Global Brands, adidas: „Impossible is Nothing este mai mult decât o campanie - este atitudinea noastră. Identificarea posibilităților cu optimism este cheia realizării scopului nostru de a schimba vieți prin puterea sportului. Această atitudine este cea care ne inspiră în fiecare zi și ne împinge să construim viitorul. A vedea posibilitățile este atitudinea tuturor celor care doresc să creeze o zi de mâine mai bună pentru toți oamenii.”

Văzând posibilitățile cu optimism, adidas a dezvăluit recent planurile sale în raport cu cele trei obiective strategice pentru crearea unui viitor mai bun pentru sport prin sustenabilitate, credibilitate și incluziune.

Identificarea posibilităților pentru a construi a unui viitor mai sustenabil, cu angajamentul ca până în 2024 vom elimina treptat poliesterul virgin și vom folosi numai poliesterul reciclat în toate produsele adidas.Identificarea posibilităților pentru a uni și a include toți oamenii prin sport, care cuprinde extinderea contractului adidas cu UEFA pentru Campionatele Feminine EURO și Liga Campionilor.

Identificarea posibilităților pentru a depăși continuu limitele inovației, inclusiv potențiala lansare a tălpilor interioare printate 3D cu 4D4WD și a viitoarelor produse în colaborare cu Allbirds.

Seria de conținut Impossible Is Nothing începe pe 19 aprilie, cu noi povești lansate pe tot intervalul primăvară – vară. Clipurile pot fi urmărite aici