Adore Me a fost fondat în 2011 și se dorea la acel moment un competitor redutabil pentru gigantul Victorias’ Secret, cel mai mare jucător de pe piața internațională de lenjerie intimă.

Potrivit informațiilor publicate de CNBC, compania ajunsese să deservească 1,2 milioane de clienți, iar unul dintre serviciile care au făcut din Adore Me un brand extrem de apreciat este Home Try-On, o platformă tech proprietară, precum și opțiunile lunare de subscripție.

În plus, Adore Me era recunoscut pentru varietatea de mărimi, în special plus size.

Tranzacția prin care Victorias’ Secret preia business-ul Adore Me urmează să fie finalizată până la finalul lunii ianuarie a anului viitor, odată ce primește aprobările instituțiilor din Statele Unite care reglementează concurența.

În toamna anului 2016 am povestit pe larg despre Adore Me într-un interviu realizat cu echipa din România a brandului pe jumătate românesc care luptă cu Victoria's Secret.

La acel moment, reprezentanții Adore Me precizau faptul că 40% dintre angajați sunt americani, 52% sunt români, iar 8% sunt de alte naționalități. Totodată, la nivle de vânzări, în 2016 o pondere de 90-95% o aveau cele din SUA și Canada.

”Suntem încântați să anunțăm că Adore Me a fost achiziționată de VS&Co (compania-mamă a brandului Victoria's Secret). Acesta este un moment foarte important pentru compania noastră, deoarece vom putea aduce brandul pe care l-am construit pe o platformă cu adevărat globală”, scrie într-o postare pe pagina de LinkedIn a Adore Me.

”Adore Me este o companie cu adevărat unică - nu suntem doar o intersecție între modă și tehnologie, ci și de limbi, culturi și medii. Am muncit din greu pentru a continua să ducem industria mai spre noi culmi și așteptăm cu nerăbdare să continuăm să modelăm industria de îmbrăcăminte intimă împreună cu VS&Co”, se mai precizează în postarea Adore Me.