Cea mai mare cifră de afaceri a generat-o în 2018 Graffiti PR (5,5 mil euro), în timp ce compania cu cea mai mare creștere (35%) a avut-o Active Power Solutions - distribuitor de servicii telecom B2B și integrator de soluții IT&C – care a ajuns ajuns la venituri de 5,3 mil. Euro.

Performanțele Noah Watches

Noah Watches, startup-ul de design și producție de ceasuri de lemn, a ajuns în 2018 la peste 800 de clienți noi de pe toate continentele, cu un rulaj de 150.000 de euro - cea mai mare pondere în vânzările internaționale având-o SUA, UK, Germania, Italia și Franța.

Brandul și-a făcut anul trecut debutul si în retail, prin deschiderea primul magazin propriu (Iulius Mall Cluj-Napoca) și prezența produselor sale în alte 5 magazine-partenere.

Pentru 2019, Noah Watches vizează dezvoltarea portofoliului cu noi game și creșterea prezenței internaționale a brandului.

Soluțiile Life is Hard

Cele mai multe produse noi dezvoltate în 2018 poartă semnătura companiei LIFE IS HARD, care a lansat un nou tip de aplicații - CityApps – o suită de soluții pentru transformarea oraselor în smart cities. Acestea sunt implementate deja în 6 orase din România, iar una dintre aplicații – City Health - a fost desemnată, recent, Soluția anului 2019 la categoria„Public Sector or Utilities” în cadrul European IT & Software Excellence Awards.

Pentru 2019, LIFE IS HARD are in dezvoltare noi module pentru okey.ro – platforma destinată start-up-urilor - dar și pentru 24broker – cea mai utilizată platformă de brokeraj în asigurări, care a tranzacționat anul trecut peste 2,4 miliarde lei, prime subscrise la nivel național.

Platformă pentru doctori creată cu 150.000 de euro

Doxtar – cel mai recent proiect al grupului condus de omul de afaceri clujean – a însemnat o investiție de 150.000 de euro în etapa de start și va beneficia pe parcursul acestui an de încă 100.000 euro pentru dezvoltarea de funcții noi, printre care un modul audio-video, posibilitatea de a transfera fișiere foarte mari (ex: scanări RMN), respectiv o versiune în engleză a aplicației. Aplicația îi ajută pe pacienți să obțină a doua opinie medicală în 48 de ore de la specialiști din țară și din străinătate.

Performanțele Active Power Solutions

După ce în 2017, Active Power Solutions (APS) a devenit partener Telekom pe zona de vânzări B2B, compania și-a îmbunătățit semnificativ performanța financiară: numărul de clienți a crescut cu 50% în ultimele 12 luni, iar 2018 a fost, de asemenea, primul an în care serviciile integrate IT&C au generat vânzări de 1 milion de euro (18 % din cifra de afaceri).

Graffiti PR, și-a dublat numărul de consultanți odată cu preluarea pachetului majoritar de acțiuni de către antreprenorul clujean. În 2018, Graffiti PR a adăugat în portofoliul său Pernord Ricard (Absolut, Ballantines, Lillet), McDonald's, Disney, Philips Personal Health, a participat cu activări de brand la cele mai importante festivaluri de muzică din România și a câștigat peste 25 de premii la competiții internaționale și locale.

Pentru 2019, antreprenorul clujean are un buget total de investiții de 2 milioane de euro și estimează venituri de 15 milioane de euro la nivelul tuturor companiilor sale.