Astfel, comercianții au acum acces la o platformă de integrare a plăților la POS cu programe de loializare și creștere a vânzărilor, eliminând totodată erorile de procesare.

Alpha Bank și Symphopay au finalizat integrarea programelor de plată în rate și a programului de loialitate Alpha Shop cu platforma de plăți Symphopay, soluția fiind deja implementată la mari retaileri precum eMAG și Intersport.

Acest parteneriat răspunde dorinței evidente a consumatorilor de a efectua plăți rapide și simplificate, dar și de a avea un control asupra beneficiilor obținute. Conform unui studiu)* Mastercard, 90% dintre consumatori consideră că este esențial ca beneficiile să fie transparente și ușor de folosit, în schimb doar 43% simt că acest lucru chiar se întâmplă.

În platforma Symphopay comercianții pot activa campanii de marketing si comunicare, astfel încât fiecare tranzacție se transformă într-o nouă oportunitate de vânzare. De asemenea, rapoartele și analizele avansate asupra tranzacțiilor și comportamentelor de plată cu cardul vor aduce comercianțiilor informații utile pentru luarea deciziilor de business.

"Parteneriatul cu Symphopay ne ajută să oferim o experiență simplificată de plată comercianților parteneri precum și noi oportunități de loializare, solutia fiind direct conectată cu programul de recompense Alpha Shop. Astfel, achizițiile cu cardurile de debit și de credit emise de Alpha Bank sunt recompensate cu puncte Alpha Shop, ce pot fi convertite direct în produse în cadrul magazinelor partenere” a declarat Cristian Dragoș, Vice-Președinte Executiv Retail, Alpha Bank Romania.

”Prin implementarea tehnologiilor avansate de plată, comercianții își dezvoltă avantaje competitive majore în construirea unei relații de lungă durată cu clienții. Parteneriatul cu Alpha Bank accelerează adopția acestor tehnologii ce redefinesc experiențele de cumpărare.” a declarat Daniel Nicolescu, CEO & Co-fondator Symphopay.

Lansat în octombrie 2016, Alpha Shop este un program de recompensare a clienților Alpha Bank Romania care aleg sa plătească cumpărăturile folosind cardurile emise de bancă și înrolate în program.

La plata cu cardul, în funcție de valoarea cumpărăturilor efectuate și de tipul cardului utilizat, clientul primește un număr de puncte care se acumulează și care în funcție de preferință, pot fi utilizate pentru a fi transformate în cadouri constând în produse și servicii gratuite sau în discounturi semnificative aplicate la următoarele cumpărături în rețeaua de parteneri Alpha Shop.

Fondată în 2015 de către o echipă cu experiență de peste 15 ani în industria plăților, compania dezvoltă o platformă de integrare a plăților și programelor de loialitate pentru bănci și comercianți. Soluția este certificată de către Visa și MasterCard și este conformă cu standardul de securitate PCI-DSS.

Symphopay a primit investiții de peste 1,2 milioane euro în două runde de finanțare conduse de GECAD Ventures și Early Game Ventures. Printre companiile ce folosesc soluția Symphopay se numără FAN Courier, Intersport și eMAG.