Vânzarea include întreaga rețea Brico Dépôt, formată din 31 de magazine în 24 de orașe, operațiunile de distribuție, precum și sediul central din București. Finalizarea tranzacției este supusă aprobării din partea instituțiilor de reglementare din România și este estimată a se finaliza în prima jumătate a anului 2025.
”Această decizie ne permite să ne concentrăm pe piețele unde suntem cel mai bine poziționați pentru a genera randamente atractive și valoare mai mare pentru acționari și clienți”, spune Thierry Garnier, CEO Kingfisher.
Brico Dépôt România își va continua activitatea în mod obișnuit pe parcursul acestei tranziții, menținându-și angajamentele față de clienți, angajați și parteneri.
”Obiectivul nostru principal este să continuăm să ne dezvoltăm și să oferim servicii de calitate, având clientul în centrul atenției. Strategia noastră de creștere se bazează pe un model omnichannel, asigurând o experiență de cumpărare coerentă și plăcută pentru clienți, indiferent de canalul de vânzare ales”, afirmă Dan Ostahie, CEO Altex România.
În România din 2013
Brico Dépôt România este un jucător important pe piața locală de bricolaj încă din 2013, când Kingfisher a intrat în țară prin achiziția Bricostore.
În 2017, prin integrarea Praktiker, compania și-a extins considerabil prezența, consolidând poziția sa în România.
În prezent, Brico Dépôt operează 31 de magazine în 24 de orașe, susținute de o echipă dedicată de peste 2.000 de angajați și o rețea solidă de parteneri.
Altex este lider pe piața de retail din România, cu peste 130 de magazine la nivel național.
În cele peste trei decenii de la înființare, Altex s-a transformat dintr-un business local de import de televizoare în liderul pieței de produse electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia din România.