Lectură de 1 min

AMD își îmbunătățește uneltele dedicate dezvoltatorilor de jocuri

Abonează-te pe  
AMD a anunțat mai multe noutăți despre uneltele software Radeon pentru dezvoltatori, în cadrul Games Developers Conference din San Francisco. Acestea vor grăbi procesul de game design și inovare.
AMD își îmbunătățește uneltele dedicate dezvoltatorilor de jocuri

Abonează-te pe YouTube

Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.

Vezi în avanpremieră

Bazate pe standarde „open source” și menite să maximizeze performanța în gaming, următoarele unelte AMD pentru dezvoltatori sunt deja disponibile pe GPUOpen:

  • Radeon GPU Profiler (RGP) 1.5 – AMD a adăugat trei funcții noi pentru unealta de optimizare low-level dedicată DirectX 12, Vulkan și OpenCL, între care: Instruction Timing, care permite dezvoltatorilor să vadă durata de instrucțiuni; Shader ISA, care permide dezvoltatorilor să vadă codul de shader în pipeline; și User Market Display, care oferă dezvoltatorilor mai multe informații desspre procesele atribuite unității de procesare grafică.
  • Radeon GPU Analyzer (RGA) 2.1 – Actualizările la compiler-ul offline AMD și la uneltele de analiză a performanței shader-elor conțin o actualizare a interfeței GUI pentru Vulkan și analiză OpenCL, precum și abilitatea de a folosi shader compiler-ul direct din driver-ul software-ului Radeon instalat în prealabil.
  • Microsoft PIX AMD-specific GPU Data Support – Cea mai importantă unealtă Microsoft pentru debugging și analiză a performanței de gaming în DirectX 12 pe Windows 10 permite de acum dezvoltatorilor care folosesc PIX pentru debugging și analiză a performanței jocului în DX12 să își optimizeze mai bine titlurile în lucru pentru standardele grafice Radeon, cu acces direct către datele despre GPU-ul AMD.
  • OCAT (Open Capture and Analytics Tool) 1.4 – Update-urile aduse uneltei open source AMD de analiză și captare a performanței, includ un indicator audio care se va activa atunci când are loc captarea imaginilor și un overlay in-game mai ofertant, cu un grafic dinamic de frame time și display API.
  • AMD TrueAudio Next (TAN) SDK-ul AMD pentru procesarea accelerată de GPU a sunetului realistic în spațiu este acum suportat de cea mai nouă versiune de Steam Audio Beta 17, care a fost lansată în luna februarie.
  • AMD Radeon FreeSync 2 HDR Samples – Pentru a ajuta dezvoltatorii să își optimizeze jocurile pentru Radeon FreeSync 2 HDR, AMD va pune la dispoziția acestora mostre de cod prin intermediul unei serii de postări tehnice pe blog.

„Conferința Game Developer este, în primul rând, despre sprijinirea comunității dezvoltatorilor cu toate uneltele necesare pentru facilitarea noului val de experiențe incredibile de gaming”, a declarat Andrej Zdravkovic, Vice Președinte Corporate pentru divizia Software în cadrul AMD. ”La această ediție de GDC, AMD își reînnoiește angajamentul față de dezvoltarea jocurilor care se ridică la anumite standarde, prin echiparea dezvoltatorilor cu uneltele de care au nevoie pentru a aduce la viață propriile creații AAA. Industria de gaming se deplasează într-o nouă direcție interesantă, atât pe console cât și pe PC-uri, iar AMD face parte dintre pionerii acestei dezvoltări, sprijinind viziunea dezvoltatorilor pentru viitorul acesteia”.

Abonează-te pe  

Citeste mai departe:
mai multe despre:

Pe aceeasi tema: