Luni, Xiaohongshu (care se poate traduce ca „mica carte roșie”) sau RedNote, așa cum este denumită pentru utilizatorii din Vest, a devenit cea mai descărcată aplicație din App Store-ul Apple din SUA, conform FastCompany.
Aplicația are 300 de milioane de utilizatori activi lunar și este similară cu un Pinterest care a adoptat caracteristici de la Instagram și TikTok, alături de un număr generos de funcții pentru cumpărături online.
Ce este RedNote - Xiaohongshu, finanțare de 917 milioane de dolari
Lansată în 2013, Xiaohongshu a strâns aproximativ 917 milioane de dolari în etapa de finanțare și a fost evaluată la aproximativ 17 miliarde de dolari.
Interesul americanilor a apărut brusc, având în vedere că RedNote nu a făcut multe eforturi de promovare pe piața americană, iar utilizatorii trebuie să schimbe limba din mandarină în engleză manual, din setări.
O mare parte a interesului de a tranziționa către această aplicație este motivată de un act comun de rebeliune. Dacă guvernul interzice o aplicație care provoacă dependență din cauza amenințărilor la securitatea națională, utilizatorii vor găsi o altă aplicație care să le satisfacă aceleași nevoi.
Ce se va întâmpla cu TikTok
Viitorul TikTok-ului este incert. Curtea Supremă va decide până la sfârșitul acestei săptămâni dacă aplicația poate continua să funcționeze în SUA, cu excepția cazului în care se separă de compania sa mamă sau este vândută unui cumpărător care va fi aprobat de guvern.
Până la aflarea deciziei finale, interdicția este programată să intre în vigoare în SUA de la 19 ianuarie.
Asta nu înseamnă că aplicația va dispărea de pe dispozitivele utilizatorilor americani, chiar și în cazul în care Magazin Play sau Apple Store o vor elimina. Însă, calitatea aplicației s-ar putea degrada sau TikTok ar putea împiedica utilizatorii să acceseze videoclipurile de pe platformă.